Marci. Brevete. Proprietate Intelectuala. Noutati legislative.
19 Mai 2016
Proprietatea intelectuală este unul dintre instrumentele considerate a fi de impact pentru situația economică, socială şi culturală a unei ţări. Cercetarea şi inovarea, o componentă strategică pentru dezvoltarea economică și pentru progresul umanității este strâns legată de domeniul proprietăţii intelectuale. Știinţa, tehnologia şi inovarea sunt domenii care generează constant progres tehnologic, asigurând perpetuarea dezvoltării şi contribuind la crearea perspectivelor competitive ale României, dar și ale companiilor și instituțiilor din România, în contextul globalizării.
PRIAevents, a organizat conferința PRIA Registered Trademarks – cel mai complet eveniment din Romania dedicat proprietății intelectuale, în data de 19 mai 2016, începand cu ora 9,30. Hotel Novotel, Sala Paris.
Marca este un element esenţial al strategiei companiilor, ea poate face face distincţia dintre produsele şi serviciile fiecarei companii şi cele ale concurenţei sale. De aceea, conferinta PRIA a reunit cei mai mulți participanți din cea mai variată gamă: finanțe – bănci, auto și componente auto, leasing, agricultură, retail, farma, cercetare, știință, construcții, arhitectură, comerț, energie, industrie, aeronautică, avocatură, comerț, fashion, servicii, IT&C, autorități, camere de comerț, ambasade, mediul academic, publishing, teatru și film, producții muzicale și lista poate continua.
*Completarea formularului de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.
Vă informăm că la acest eveniment se realizează fotografii și videoclipuri live și post eveniment de către echipa PRIA Conferences și fotografi profesioniști contractați. Acestea vor fi făcute publice pe diversele canale de comunicare (online și print) ale PRIA Conferences și ale partenerilor PRIA Conferences.. Prin completarea acestui formular și participarea dvs.la eveiment vă exprimați acordul ca PRIA Conferences SRL să folosească aceste fotografii și videoclipuri în prezentari, video-uri și pe canalele sale social media.
Marca – element esenţial al strategiei companiilor, distinctiv pentru diferențierea față de concurență
Proprietatea intelectuală – impact pentru economie, societate şi cultură, dar și componentă strategică progresul umanității, alături de brevete și invenții
OSIM – Strategia dezvoltării protecţiei proprietăţii industriale în România şi aplicarea politicii în domeniu. Studii de caz
Care este rolul Ministerului Public în apărarea drepturilor de proprietate intelectuală, al protecției mărcilor, brevetelor și invențiilor?
Regulamentul UE 2015/2424 al Parlamentului European și al Consiliului European privind marca comunitară a fost publicat în jurnalul Oficial al Uniunii Europene
Mărci naționale, mărci UE, mărci internaționale. Ce să ne alegem? Cum decidem ce ni se potrivește?
Ce trebuie să știe din acest domeniu companiile care fac export sau import? Cum asigură autoritățile vamale respectarea drepturilor de proprietate intelectuală ? Ar trebui să efectueze controalele relevante pe baza unor criterii de analiză a riscurilor?
Brevetarea în strainatate a inventiilor romanesti
Distinctivitatea marcilor figurative şi combinate care conţin elemente descriptive sau nedistinctive
Proprietatea industrială în sprijinul IMM-urilor
Cum se pot evita întârzierile la înregistrarea unei mărci UE, dar a unei marci naționale?
Ce rol poate juca medierea în soluționarea conflictelor privind mărcile, dreptul de proprietate intelectuală și brevetele?
Industria farmaceutica – cum se poate evita contrafacerea?
Industria IT&C – cat de mult contează respectarea drepturilor de proprietate intelectuală? Ce demersuri sunt făcute de catre industria IT&C?
Companiile și instituțiile de stat– cum pot înregistra acestea mărcile? Dar brevetele?
Ce trebuie să știe companiile despre reînnoire? Cum se depune și cand anume?
Care sunt tipurile de mărci și de ce trebuie să le cunoaștem? Ce specificații au fiecare?
Protecția denumirilor de origine și indicațiilor geografice. Înregistrarea lor la nivel international. Înregistrarea mărcilor de țară. Cum se asigură coerența deplină a acestor motive de refuz cu legislația relevantă a Uniunii și cu legislația națională relevantă, care vizează protecția acestor titluri de proprietate intelectuală? Ar trebui să fie extinse astfel încât să includă și mențiunile tradiționale protejate pentru vinuri, precum și specialitățile tradiționale garantate? Se poate introduce interzicerea publicității comparative pentru a se asigura protecția mărcilor?
Rolul CNA și al Consiliului Român pentru Publicitate
Dreptul de a interzice acțiunile pregătitoare în legătură cu utilizarea ambalajelor sau a altor suporturi
Care sunt cauzele de decădere din drepturi și de nulitate?
Contrafacerea și pirateria în proprietatea intelectuală
Rolul consultanților pentru creșterea culturii concurențiale în mediul de afaceri
Care sunt sugestiile mediului de afaceri, ale consultanților și consilierilor de proprietate intelectuală?
Novotel, sala Paris
Hotelul Novotel
Sala Paris
Calea Victoriei 37B
T | 021 308 8500
Îți stăm la dispoziție pentru detalii legate de eveniment.