Aviația este un domeniu de importanță crescută pentru business-uri, pentru economie în general, dar și pentru apararea tării în contextul geopolitic actual. Conferința PRIA Aviation a adus în discuție proiecte noi și cele mai importante teme și propuneri de schimbare a legislației în domeniu, dar si despre educație și pregătirea viitorilor ingineri în acest domeniu. În acest context, conferința PRIA Aviation a avut loc în data de 16 mai 2017, construind astfel întâlnirea anuală a comunității aviatice din România.
PRIA Aviation a reunit cei mai importanți leaderi ai industriei, oficialităţi guvernamentale, reprezentanţi ai consiliilor judeţene, producători şi operatori aerieni, proprietari de aeronave, chartere, jet-uri și elicoptere, companii care au produse luxury, şcoli de zbor, aerocluburi, furnizori de echipamente şi articole de aviaţie. Nu au lipsit piloții de aviație de business și de aviație generală, dar și cei care sunt pasionați de aviație. De asemenea, au fost prezente la conferință şi industriile conexe: reprezentanți ai hotelurilor, ai companiilor de închirieri automobile, investitori, companii de asigurări, bancheri, avocați, consultanţi, dar și reprezentanți ai mass-mediei.
În cadrul conferinței PRIA Aviation s-au dezbătut cele mai importante și mai noi informații despre:
*Completarea formularului de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.
Vă informăm că la acest eveniment se realizează fotografii și videoclipuri live și post eveniment de către echipa PRIA Conferences și fotografi profesioniști contractați. Acestea vor fi făcute publice pe diversele canale de comunicare (online și print) ale PRIA Conferences și ale partenerilor PRIA Conferences.. Prin completarea acestui formular și participarea dvs.la eveiment vă exprimați acordul ca PRIA Conferences SRL să folosească aceste fotografii și videoclipuri în prezentari, video-uri și pe canalele sale social media.
zile
ore
minute
secunde
Măsurile pe care le are în vedere Ministerul Transporturilor pentru sectorul aviatic;
Codul aerian. Ce se poate imbunătăți?
Forțele Aeriene Române –proiectele pe care le derulează și planuri pentru perioada următoare, colaborarea cu aviația civilă;
Contribuţia şi efectul aeroporturilor asupra dezvoltării regionale. Mai este nevoie de alte aeroporturi în România? Situaţia aeroporturilor regionale mici şi a aeroporturilor private în România;
Care sunt investițiile pe care le realizează companiile care produc componente de avioane și cele care repară piese? Câți ingineri sau tehnicieni au angajat aceștia pînă acum? Vor crește pe viitor numărul angajaților?
Rolul învățământului – implicarea statului și a companiilor în formarea specialiștilor în sectorul aviatic;
Rolul operatorilor aerieni în creşterea economică. Care sunt strategiile pentru viitor? Cum plănuiesc sa crească numărul de clienți?
Cum se poate crește preferința oamenilor pentru transportul aviatic ? Care sunt politicile de preţ?
Traficul pe aeroporturile din România. Ce rute ar trebui să se opereze mai mult și ce rute noi ar trebui incluse? De ce au nevoie oamenii de business pentru a zbura mai mult cu avionul ?
Dezvoltarea infrastructurii aeroportuare în România în perioada 2014-2030;
Situaţia aeroporturilor regionale şi a aeroporturilor private în România;
Ce spun experții, consultanții și producătorii de soluţii high tech pentru aeroporturi? Care sunt trendurile și cum se pot eficientiza costurile, cum se poate crește productivitatea și pentru scăderea costurilor şi satisfacţia clienţilor?
Avion de linie, avion privat sau inchiriere avion? Ce trebuie trebuie să știe companiile ca să se decidă ce opțiune e mai bună pentru fiecare?
Cum poți deveni pilot? Rolul asociațiilor și al școlilor de zbor. Câte avioane private sunt în România? Câți piloți de aviație de business avem?
Cele mai noi tehnologii pentru aeroporturi: soluţii inteligente pentru reducerea costurilor şi pentru o organizare eficientă;
Hangare la Aeroportul Băneasa și simplificarea normelor de securitate
Care ar trebui sa fie TVA pentru combustibilul de aviație și bilete pe rutele interne și pentru aviatia generală?
Banii din aviație sunt distribuiți numai companiile de stat. Ar trebui aeroclubrile și școlile de aviație să primească o parte din aceștia?
Infrastructura aeroportuară. Se pot da garanții de stat pentru credite pe 20 de ani pentru piste betonate? Poate aloca statul bani de la CNADNR și pentru aeroporturi?
ROMATSA poate transmite vremea și către sistemele din Europa? Când s-ar putea face acest lucru?
Hotel Caro, București
Salon C+D
Strada Barbu Văcărescu 164A, Bucharest, 020285
T | 021 208 6100
Iti stam la dispozitie pentru detalii legate de eveniment.