Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană are plăcerea de a vă invita să participați la cea de-a cincea ediție a conferinței Cities of Tomorrow – eveniment de top ce reunește mediul de afaceri cu administrația locală și centrală, arhitecți, urbaniști și societatea civilă din România.
Cities of Tomorrow 2017 este dedicat competitivității urbane și regionale în vederea stimulării unei dezvoltări durabile a orașelor și regiunilor României. Promovarea cu succes a unui oraș sau a unei regiuni presupune colaborarea performantă a tuturor părților interesate, fiind un factor decisiv pentru o dezvoltare eficientă.
Pe lângă dezbaterile interactive participanții la eveniment vor putea asista și la cele doua paneluri cu discuții libere moderate. Panelul final este dedicat marchetării orașului/regiunii. Tema este „Orașul capitala culturala europeană – impactul acestui proiect asupra dezvoltarii economice, sociale și culturale a orasului”. Orașele câstigatoare ale acestui proiect au beneficiat concret și durabil de pe urma acestuia, nu numai prin creșterea numărului de turiști în anul respectiv, ci prin investițiile majore ce s-au facut pentru pregatirea evenimentului. Am ales Sibiul și Wroclaw pentru a povesti din experiențele lor acumulate în cadrul acestui proiect, despre beneficiile și dezvoltarea orașului datorate afluxului de fonduri și capital, iar Timișoara pentru a ne relata despre provocările cu care se confruntă în pregatirea acestui eveniment major, dar și acțiunile și proiectele de investiții concret planificate.
De asemenea nu ar trebui să ratați market place-ul organizat în foyerul hotelului Marriott. Aici, pe lângă sponsorii ce-și vor prezenta soluțiile și tehnologiile destinate modernizării și eficientizării orașului și regiunilor vor fi prezente și autoritățile locale cu proiecte concrete pe care le doresc realizate și unde caută sprijinul actorilor privați.
În această perioadă de creștere a mobilității și de internaționalizare a bunurilor, serviciilor, a muncii și a capitalului, regiunile din România se confruntă cu o concurență sporită cu alte regiuni din lume. O cooperare eficientă între toate părțile interesate implicate în dezvoltarea regională contribuie la crearea unui mediu de afaceri favorabil investițiilor și a unor avantaje economice conexe.
Evenimentul oferă o varietate bogată de prezentări, mese rotunde interactive, un market place de proiecte și soluții de dezvoltare urbană și nu în ultimul rând o bună ocazie pentru networking.
La cele 8 mese rotunde se vor dezbate interactiv teme si proiecte actuale de interes pentru participanții la eveniment. Tematica fiecărei mese rotunde se regăsește în pagina de înregistrare la eveniment.
Pentru a veni in sprijinul autorităților publice locale și a contribui pe cât posibil la promovarea acestora, în cadrul evenimentului va fi organizat un market place de proiecte. Astfel, consiliile județene, agențiile de dezvoltare regională și primăriile pot participa la un concurs de proiecte. Proiectele selectate vor fi prezentate in foyerul hotelului Marriott în ziua evenimentului.
Cei dintre Dvs. care doresc să participe la concurs cu un proiect sau mai multe, sunt rugați să completeze pentru fiecare proiect participant formularul anexat.
Programul complet al evenimentului poate fi accesat aici.
Cine ar trebui să participe?
Conferința este concepută pentru a oferi informații utile și noi perspective pentru:
- primarii, managerii orașului, reprezentanți ai agențiilor de dezvoltare regională și a zonelor metropolitane, reprezentanți ai consiliilor orașelor și județelor
- companiile private românești și străine
- profesioniștii din domeniul planificării urbane cât și arhitecții urbaniști
- investitorii imobiliari și dezvoltatorii interesați pentru/sau cu sediul în Europa de Sud-Est
- profesioniștii din domeniul imobiliar
- reprezentanții camerelor de comerț și industrie
- reprezentanții clusterelor industriale
- furnizorii de tehnologie
- companiile de utilități urbane și infrastructură
- ONG-urile
- profesioniștii din domeniul bancar
Va invitam sa sa aflati mai multe la Cities of Tomorrow #5, ce va avea loc in data de 28 martie 2017 la Bucuresti Grand Hotel Marriott incepand cu ora 9:00.
LIMBA conferinței: engleză-română, cu traducere simultană
Taxa de participare: 120 euro + TVA per persoană.
Participanții înregistrați până la data de 10.02.2017 vor primi un discount de 20%
*Un discount suplimentar de 20% pentru membrii Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană
**Un discount suplimentar de 10% pentru membrii organizațiilor noastre partenere
Pentru informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Ruxandra Dumitrescu, +40 21 207 91 48, dumitrescu.ruxandra(at)ahkrumaenien.ro
Ilinca Pandele, tel: +40 21 207 91 17, pandele.ilinca(at)ahkrumaenien.ro