PRIAevents organizează conferința PRIA HR and Fiscal Challenges în București , eveniment complex, cu teme extrem de importante și reprezentanți ai tuturor părților implicate din domeniul HR  în data de 11 octombire 2018  la București

PRIA HR and Fiscal Challenges va găzdui reprezentanți de marcă ai mediului de business, , domeniului de resurse umane și fiscal care vor discuta SHIMBĂRILE LEGISLATIVE ȘI FISCALE. TENDINȚE. RECRUTAREA.MOTIVAREA ȘI RETENȚIA ANGAJATILOR. BENEFICII. EMPLOYER BRANDING. PRODUCTIVITATE .

Vom face si un Forecast pentru anii urmatori  in care vom vedea  care sunt industriile cu tendinte mai mari in angajare si cu cresteri salariale. . Totodată se vor dezbate subiecte referitoare la dezvoltarea acestor interacțiuni complexe, care redefinesc viitorul fiscal în România

În cadrul conferinței PRIA HR and Fiscal Challenges  veți beneficia de aflarea noutăților din domeniu, analize la un nivel înalt.  Se va dezbate procesul de Employer Branding  care a căpătat în ultimii ani o atenție tot mai mare. Dacă în urmă cu zece ani puține companii românești puneau accentul pe modul în care sunt privite din afară, acum se luptă între ele pentru a atrage și reține angajații.

De asemenea, vor fi abordate subiecte importante despre schimbarile legislative deoarece anul 2018 aduce schimbări semnificative pentru români, prin intrarea în vigoare a unor modificări legislative care afectează cea mai mare parte a populaţiei, dar şi mediul de afaceri, cele mai importante schimbări vizând trecerea contribuţiilor de asigurări sociale de la angajator la angajat, creşterea salariului minim brut pe economie la 1.900 de lei, reducerea impozitului pe venit de la 16% la 10%, dar şi a cotei de contribuţie la Pilonul II de pensii, de la 5,1% la 3,75%.

 

*Completarea formularului de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.
Vă informăm că la acest eveniment se realizează fotografii și videoclipuri live și post eveniment de către echipa PRIA Conferences și fotografi profesioniști contractați. Acestea vor fi făcute publice pe diversele canale de comunicare (online și print) ale PRIA Conferences și ale partenerilor PRIA Conferences.. Prin completarea acestui formular și participarea dvs.la eveiment vă exprimați acordul ca PRIA Conferences SRL să folosească aceste fotografii și videoclipuri în prezentari, video-uri și pe canalele sale social media.

CONFERINTA VA INCEPE  IN
  • 00

    zile

  • 00

    ore

  • 00

    minute

  • 00

    secunde

Salvează în Calendar 2018-10-11 09:30:00 2018-10-11 13:30:00 Europe/Bucharest PRIA HR and Fiscal Challenges Gather is a responsive event theme with many awesome features including add to my calendar feature. Awesome. huh? Bucuresti, Romania PRIA events contact@priaevents.ro

LECTORI INVITATI

Luizei Müller

director HR, Orange România Reprezentant Coca Cola

Reprezentat Ministerul Muncii şi Justiţiei sociale

Bogdan Popescu

marketing & operations director, Microsoft România Reprezentant BCR Pensii

Alina Vladoianu

Director Legal Affairs, Mega Image

Brandusa Fecioru

HR Manager la Honeywell Romania

Delia Alina Mandache

HR Manager - A&D Pharma

Adela Jansen

HR Executive Director at BRD

Dana Oprisan

Diretor resurse Umane, Group Renault Romania

Florin Godean

country manager, Adecco România

AGENDA

Dejun de business bufet.

13:45 - 15:00

Sisteme VII și evoluate.

by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS Operații, calitate, performanță, eficiență

13:15 - 13:45

Sisteme VII și evoluate.

by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS Dupa instalare: sistemul de control trebuie păstrat viu

12:45 - 13:15

A comunicații cu orice dispozitiv.

by Héctor García LOGITEK

12:15 - 12:45

Sisteme de înaltă disponibilitate

by Héctor García LOGITEK

11:30 - 12:15

Pauza de cafea.

by 11:00 - 11:30

Proiectare pentru intercațiune optima cu operatorul uman – WONDERWARE INTOUCH

by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS

10:15 - 11:00

Sesiunea Wonderware

by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS Prezentare Wonderware: Sistemele automatizate de control, o investiție. cum o protejez Wonderware System Platform

09:30 - 10:15

Reception, registration and welcome coffee.

09:00 - 09:30

9,30-10,00 – înregistrarea participanților și welcome coffee
10,00-12,30 – Sesiune dezbateri: SHIMBĂRILE LEGISLATIVE ȘI FISCALE. TENDINȚE. RECRUTAREA.
MOTIVAREA ȘI RETENȚIA ANGAJATILOR. BENEFICII. EMPLOYER BRANDING. PRODUCTIVITATE
• Shimbarile legislative si fiscale si care sunt efectele creşterii costului cu forţa de muncă asupra economiei
din Romania?
• Legislatia Muncii – noutati, provocari, dificultati intampinate si lectii de bune practici
• Schimbarile fiscale si imactul acestora asupra bugetelor de HR ale companiilor. Cum le-au primit angajatii?
• Fluctuatia de personal si cum este combatuta ea de catre marii angajatori? Cum se poate face retentia
angajatilor. Exemple din industriile IT, financiar-bancara, FMCG, retail, auto, inustrie, advertising si PR
• Sunt utile programe precum prima chirie sau prima masina, prima casa pentru a avea angajati motivati?
Beneficii pentru angajati. Sunt acestea cea mai buna optiune pentru retentia anjajatilor?
• Strategii de Employer Branding
• Employee engagement
• Forecast pentru anii urmatori – care sunt industriile cu tendinte mai mari in angajare si cu cresteri salariale
pe viitor?

• Care sunt industriile care se vor confrunta cu dificultati in gasirea fortei de munca?
• Cum se poate creste productivitatea angajatilor?
• Cum sa identifici si sa retii performerii in companie? Cum ii recompensezi?
• Procesul de selectie a angajatilor. Cat dureaza in medie si ce shimbari sunt fata de anii trecuti?
• Background Screening – despre CV-uri si cum identifici onestitatea? Impactul continutului social media al
fiecarui candidat. Cum analizeaza angajatorii acest continut?
• Ce isi doresc angajatii de la un nou loc de munca? Ce sunt dispuse companiile sa le ofere
• Atrag companiile mai multi angajati din randul femeilor sau al barbatilor? Statistica actuala
• Telemunca – care va fi viitorul acesteia si ce indutrii se vor confrunta cu ea? Inovatia si impactul acesteia
pentru angajati
• Leadership – cum privesc companiile cultura leadershipului?
• Sisteme integrate pentru gestionarea persoanelor în cadrul societățiilor
• Importul de personal. Ce industrii il folosesc si care va fi situatia acestuia in anii urmatori? Ce provocari
intampnina companiile care recurg la acesta?
• Studii – nivelul salarial in Romania astazi, tendinte pentru 2019-2020 si ce isi doresc angajatii? Dar
angajatorii? Care sunt industriile care reprezinta cei mai mari angajatori in Romania?

Conferinta PRIA HR and Fiscal Challenges

PARTENERI EVENIMENT

email-icon

CONTACT

Raluca Voivozeanu

Founder / CEO PRIA

C | 0744 584 661

E | raluca.voivozeanu@priaevents.ro

location-icon

ADRESA EVENIMENT

 

CONTACTEAZA-NE

Iti stam la dispozitie pentru detalii legate de eveniment.

Vrei sa afli care  sunt SHIMBĂRILE LEGISLATIVE ȘI FISCALE, cum să
MOTIVEZI ȘI ANGAJAȚII, cum se acodă BENEFICIILE, despre EMPLOYER BRANDING și PRODUCTIVITATE

PARTICIPA LA CONFERINTA PRIA HR and Fiscal Challenges

back to top