PRIAevents organizează conferința PRIA HR and Fiscal Challenges în București , eveniment complex, cu teme extrem de importante și reprezentanți ai tuturor părților implicate din domeniul HR în data de 11 octombire 2018 la București
PRIA HR and Fiscal Challenges va găzdui reprezentanți de marcă ai mediului de business, , domeniului de resurse umane și fiscal care vor discuta SHIMBĂRILE LEGISLATIVE ȘI FISCALE. TENDINȚE. RECRUTAREA.MOTIVAREA ȘI RETENȚIA ANGAJATILOR. BENEFICII. EMPLOYER BRANDING. PRODUCTIVITATE .
Vom face si un Forecast pentru anii urmatori in care vom vedea care sunt industriile cu tendinte mai mari in angajare si cu cresteri salariale. . Totodată se vor dezbate subiecte referitoare la dezvoltarea acestor interacțiuni complexe, care redefinesc viitorul fiscal în România
În cadrul conferinței PRIA HR and Fiscal Challenges veți beneficia de aflarea noutăților din domeniu, analize la un nivel înalt. Se va dezbate procesul de Employer Branding care a căpătat în ultimii ani o atenție tot mai mare. Dacă în urmă cu zece ani puține companii românești puneau accentul pe modul în care sunt privite din afară, acum se luptă între ele pentru a atrage și reține angajații.
De asemenea, vor fi abordate subiecte importante despre schimbarile legislative deoarece anul 2018 aduce schimbări semnificative pentru români, prin intrarea în vigoare a unor modificări legislative care afectează cea mai mare parte a populaţiei, dar şi mediul de afaceri, cele mai importante schimbări vizând trecerea contribuţiilor de asigurări sociale de la angajator la angajat, creşterea salariului minim brut pe economie la 1.900 de lei, reducerea impozitului pe venit de la 16% la 10%, dar şi a cotei de contribuţie la Pilonul II de pensii, de la 5,1% la 3,75%.
*Completarea formularului de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.
Vă informăm că la acest eveniment se realizează fotografii și videoclipuri live și post eveniment de către echipa PRIA Conferences și fotografi profesioniști contractați. Acestea vor fi făcute publice pe diversele canale de comunicare (online și print) ale PRIA Conferences și ale partenerilor PRIA Conferences.. Prin completarea acestui formular și participarea dvs.la eveiment vă exprimați acordul ca PRIA Conferences SRL să folosească aceste fotografii și videoclipuri în prezentari, video-uri și pe canalele sale social media.
zile
ore
minute
secunde
by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS Operații, calitate, performanță, eficiență
13:15 - 13:45by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS Dupa instalare: sistemul de control trebuie păstrat viu
12:45 - 13:15by Héctor García LOGITEK
12:15 - 12:45by Héctor García LOGITEK
11:30 - 12:15by 11:00 - 11:30
by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS
10:15 - 11:00by Liviu Petre LOGITEK AUTOMATION SOLUTIONS Prezentare Wonderware: Sistemele automatizate de control, o investiție. cum o protejez Wonderware System Platform
09:30 - 10:159,30-10,00 – înregistrarea participanților și welcome coffee
10,00-12,30 – Sesiune dezbateri: SHIMBĂRILE LEGISLATIVE ȘI FISCALE. TENDINȚE. RECRUTAREA.
MOTIVAREA ȘI RETENȚIA ANGAJATILOR. BENEFICII. EMPLOYER BRANDING. PRODUCTIVITATE
• Shimbarile legislative si fiscale si care sunt efectele creşterii costului cu forţa de muncă asupra economiei
din Romania?
• Legislatia Muncii – noutati, provocari, dificultati intampinate si lectii de bune practici
• Schimbarile fiscale si imactul acestora asupra bugetelor de HR ale companiilor. Cum le-au primit angajatii?
• Fluctuatia de personal si cum este combatuta ea de catre marii angajatori? Cum se poate face retentia
angajatilor. Exemple din industriile IT, financiar-bancara, FMCG, retail, auto, inustrie, advertising si PR
• Sunt utile programe precum prima chirie sau prima masina, prima casa pentru a avea angajati motivati?
Beneficii pentru angajati. Sunt acestea cea mai buna optiune pentru retentia anjajatilor?
• Strategii de Employer Branding
• Employee engagement
• Forecast pentru anii urmatori – care sunt industriile cu tendinte mai mari in angajare si cu cresteri salariale
pe viitor?
• Care sunt industriile care se vor confrunta cu dificultati in gasirea fortei de munca?
• Cum se poate creste productivitatea angajatilor?
• Cum sa identifici si sa retii performerii in companie? Cum ii recompensezi?
• Procesul de selectie a angajatilor. Cat dureaza in medie si ce shimbari sunt fata de anii trecuti?
• Background Screening – despre CV-uri si cum identifici onestitatea? Impactul continutului social media al
fiecarui candidat. Cum analizeaza angajatorii acest continut?
• Ce isi doresc angajatii de la un nou loc de munca? Ce sunt dispuse companiile sa le ofere
• Atrag companiile mai multi angajati din randul femeilor sau al barbatilor? Statistica actuala
• Telemunca – care va fi viitorul acesteia si ce indutrii se vor confrunta cu ea? Inovatia si impactul acesteia
pentru angajati
• Leadership – cum privesc companiile cultura leadershipului?
• Sisteme integrate pentru gestionarea persoanelor în cadrul societățiilor
• Importul de personal. Ce industrii il folosesc si care va fi situatia acestuia in anii urmatori? Ce provocari
intampnina companiile care recurg la acesta?
• Studii – nivelul salarial in Romania astazi, tendinte pentru 2019-2020 si ce isi doresc angajatii? Dar
angajatorii? Care sunt industriile care reprezinta cei mai mari angajatori in Romania?
Iti stam la dispozitie pentru detalii legate de eveniment.