SPEAKERS
Oana Cociașu
Președinte, RAC și Managing Partner Medic One
Lucas Boudet
Director General, EASA
Jani Yates
President & CEO of Ad Standards
Florin Grozea
Founder MOCAPP (Influencer Ads Platform)
Andrei Rosu
Influencer - www.andreirosu.org
Ioana Anescu
Managing Director, IAB Romania
Irina Roncea
Managing Director, Golin
Ildiko Fazekas
Director, ORT
Daniel Cruceru
Influencer - www.taticool.eu
AGENDA
Panel central - Influencer Marketing and Ethics in Advertising
16:00 - 18:30
Romanian Advertising Council (RAC) și PRIAevents organizează Conferința Influencer Marketing and Ethics in Advertising în data de 22 octombrie 2020 LIVE, începând cu ora 16,00.
Încă de la debutul acestui eveniment în 2018, am aflat că nu mai este o surpriză faptul că în peisajul actual, din ce în ce mai digital, se schimbă felul în care facem afaceri, modul în care clienții accesează informații și, astfel, alături de marketingul extern și metodele tradiționale de publicitate, potențialul marketingului prin intermediul influencerilor a crescut în ultimii ani.
Și în cadrul acestei ediții, Romanian Advertising Council (RAC) vrea să sublinieze importanța aderării companiilor, a platformelor de intermediere și a influencerilor la codul RAC privind etica în publicitate.
Rolul RAC este acela de a fi un far care ghidează folosirea responsabilă a acestei noi tehnici de marketing, menținându-se astfel un mediu adecvat de advertising.
Încă din aprilie 2018, în Codul de Autoreglementare în Publicitate al RAC a fost introdusă definiția INFLUENCER-ului și impune o serie de reguli generale în privința comunicărilor prin influenceri, aceste reguli fiind obligatorii pentru membrii RAC.
Acest eveniment este cel mai bun prilej de a discuta despre etica in advertising-ul prin intermediul influencerilor și de a deschide un dialog intre companii, agenți, influencers, reglementatori si autoreglementatori.
Cum se definește ceea ce diferențiază marketingul de influență, atât de specific, față de alte tactici de marketing? Când, cum și cât folosesc companiile acest tip de advertising?
Cum ar fi etic să fie folosit acest tip de advertising? Ce reglementări sunt în vigoare în acest moment? Cum funcționează codul RAC privind acest tip de publicitate?
Vom afla răspunsul la toate aceste întrebări, și nu numai, în cadrul evenimentului Influencer Marketing and Ethics in Advertising organizat online, în 22 octombrie 2020, de la ora 15,00 de către PRIAevents și Romanian Advertising Council (RAC).
*Completarea acestui formular de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.