Pria Drugs and Medicine Publicity 2021

09.02.2021 - LIVE ( revenim cu link vizualizare in cel mai scurt timp)

START

27
DAYS
14
HOUR
6
MIN
2
SEC

SPEAKERS

Conf. Dr. Diana PĂUN

Consilier Prezidențial, Departamentul Sănătate Publică, Administrația Prezidențială

Laszlo ATTILA

Comisia pentru Sănătate, Senatul României

Dr. Oana COCIAȘU

Președinte, RAC / Managing Partner Medic One

Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP

Secretar General, PRISA

Conf. Dr. Carmen ORBAN

Manager, Spitalul Monza

Diana MEREU

Director Executiv, RASCI

Radu GĂNESCU

Președinte, Coaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România

Ioana ANESCU

Director Executiv, IAB România

Reprezentant ANMDMR

Reprezentant ANPC

AGENDA

Start conferința online

11:00 - 11:15

Masă rotundă

 LEGEA PUBLICITĂȚII LA MEDICAMENTE ȘI DISPOZITIVE MEDICALE  MEDICAMENTELE, SUPLIMENTELE ALIMENTARE, DISPOZITIVELE MEDICALE ȘI VACCINURILE DISPONIBILE, DESPRE CELE CARE SUNT ÎN PROCES DE TESTARE SAU LANSARE  PUBLICITATEASUPLIMENTELOR ALIMENTARE  PUBLICITATEA PENTRU DERMATOCOSMETICE  REGLEMENTAREA ȘI AUTOREGLEMENTAREA PROMOVĂRII ACESTORA.  CODURILE DE CONDUITĂ RESPECTATE DE INDUSTRIA FARMACEUTICĂ

11:15 - 13:00

Q&A din partea celor care vizioneaza online. Concluzii

13:00 - 13:30
PRIAevents, organizează conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity, aflată deja la ediția a 6-a, în data de 9 februarie 2021, bucurându-se de atenție deosebită din partea comunității farma, asociatiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, producătorilor și importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanților și mass-mediei.

Ediția de anul acesta va avea loc online și am fi onorați dacă veți accepta invitația noastră de a vă înregistra la acest eveniment.

Deoarece de fiecare dată, acordăm atenție celor mai relevante teme, în cadrul acestei ediții vom dezbate despre medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale și vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare.

Bineînțeles, vom include în dezbatere și teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alături de toți cei implicați, precum: cum ar putea fi îmbunătățită legea publicității la medicamente și dispozitive medicale, codurile de conduită respectate de industria farmaceutică, codul etic pentru marketingul în industria medicamentelor, rolul reglementatorilor, rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice, reglementarea publicității suplimentelor alimentare, reglementarea publicității dermatocosmeticelor, despre publicitatea înselătoare pentru medicamente sau suplimente alimentare sau dermatocostetice. De asemenea, rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale vor ocupa un rol important în cadrul acestui eveniment.

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm aceasta dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi reglementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a informa cât mai bine pe toți cei implicați și interesați.

Și anul acesta avem atenție deosebită pe teme despre conduita etică în industria farmaceutică și despre conduita etică a sistemului sanitar – medici, pacienți, manageri de spitale, autorități.

În cadrul acestei a 6-a ediții, avem în vizor și studii de caz, exemple despre excesul de reclamă la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, mai ales la radio și televiziune, care a dus la reacții ale autorităților, organizațiilor profesionale și reprezentanților pacienților care cer reglementări stricte ale publicității în acest domeniu, pentru protejarea pacienților și utilizarea în siguranță a medicamentelor.

Promovarea medicamentelor este reglementată diferit în fiecare țară, dar este guvernată de aceleași principii. Aceasta trebuie făcută în mod responsabil, etic și la cel mai înalt standard, pentru a se asigura utilizarea în siguranță a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislația în vigoare.

Scopul din spatele reglementărilor din publicitatea medicamentelor este: să încurajeze utilizarea rațională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora și fără a le exagera proprietățile; de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce privește beneficiile lor, fiind în acord cu informațiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înșelătoare.

Scopul evenimentului este acela de a încurajă publicitatea şi promovarea medicamentelor în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru asigurarea utilizării în siguranță a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislația în vigoare.
La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity vor fi prezenți la ediția a 6-a reprezentanți din partea ANMDM, Administrația Prezidențială, RAC, Comisia pentru Sănătate și reprezentați ai companiilor farmaceutice, ai celor care produc dispozitive medicale, dar și suplimente alimentare și dermato-cosmetice.

Sănătatea a fost şi va rămâne una dintre preocupările principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents își concentrează atenția asupra organizării evenimentelor, în care o arie largă de subiecte de interes, atât pentru medici, cât și pentru pacienți, și pentru industria de sănătate în general, sunt obiectiv și detaliat prezentate.

În cadrul PRIA Drugs and Medicine Publicity veți avea ocazia să îi întâlniți pe cei mai importanți oameni din domeniu, să participați la un eveniment interactiv, deosebit, astfel încât la finalul evenimentului să avem trasate idei, soluții și propuneri.

De la acest eveniment nu vor lipsi reprezentanți ai companiilor farmaceutice, ai celor care produc dispozitive medicale, suplimente alimentare, asociații ale pacienților, medici, farmaciști și asociații ale acestora, companii din zona de consultanță juridică, publicitate, audit, presă, reprezentanți din spitale de stat și private și reprezentanți ai autorităților.

PRIA Drugs and Medicine Publicity face parte din seria conferințelor organizate de PRIAevents care aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass - mediei.

Cu o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor bine documentate din cele mai reprezentative sectoare ale economiei, și mai ales pentru healthcare.

Mai multe detalii despre agenda evenimentului PRIA Drugs and Medicine Publicity și modalități de înscriere pentru participare puteți găsi pe www.priaevents.ro

AGENDA
11.00 – 11.15 - Start conferinta online
11,15 – 13,00 – MASĂ ROTUNDĂ
TEMELE PUSE ÎN DEZBATERE:
 LEGEA PUBLICITĂȚII LA MEDICAMENTE ȘI DISPOZITIVE MEDICALE
 MEDICAMENTELE, SUPLIMENTELE ALIMENTARE, DISPOZITIVELE MEDICALE ȘI VACCINURILE DISPONIBILE, DESPRE CELE CARE SUNT ÎN PROCES DE TESTARE SAU LANSARE
 PUBLICITATEASUPLIMENTELOR ALIMENTARE
 PUBLICITATEA PENTRU DERMATOCOSMETICE
 REGLEMENTAREA ȘI AUTOREGLEMENTAREA PROMOVĂRII ACESTORA.
 CODURILE DE CONDUITĂ RESPECTATE DE INDUSTRIA FARMACEUTICĂ
 ROLUL MASS MEDIEI, DAR ȘI AL REȚELELOR SOCIALE
 CARE ESTE ROLUL ANMDM? DAR AL CNAS?
 PUBLICITATEA COMPARATIVĂ, PUBLICITATEA ÎNŞELĂTOARE ȘI CEA SUBLIMINALĂ; CÂT DE PERICULOASĂ POATE FI? CUM ESTE PEDEPSITĂ? UNDE SE POT FACE SESIZĂRI?
 COMCURENȚĂ NELOIALĂ ȘI CARTEL ÎN INDUSTRIA HEALTHCARE
 CARE SUNT CRITERIILE PE CARE ANMDM LE FOLOSEȘTE PENTRU A APROBA RECLAMELE TV ȘI RADIO LA MEDICAMENTELE CARE SE POT CUMPĂRA FĂRĂ PRESCRIPȚIE MEDICALĂ?
 PUBLICITATEA ÎN FARMACII. PUBLICITATEA ÎN SPITALE ȘI CLINICI PRIVATE? CUM ESTE ACESTA REGLEMENTATĂ. CE COD ETIC ADOPTĂ ACESTEA?
 CUM ESTE REGLEMENTATĂ PUBLICITATEA LA TV, RADIO ȘI ONLINE PENTRU FARMACII ȘI PENTRU SPITALE SI CLINICI PRIVATE? ROLUL COLEGIULUI FRAMACIȘTILOR ȘI AL COLEGIULUI MEDICILOR
 CUM VĂD ASOCIAȚIILE DE PACIENȚI ACESTE GRANIȚE? EI SE SUPUN UNEI CONDUITE? CE AR SCHIMBA? CÂTE SESIZĂRI AU FACUT LA CNA SAU RAC SAU ANMDM?
 PUBLICITATEA PENTRU DERMATOCOSMETICE LA TV, ONLINE ȘI ÎN FARMACII. CUM ESTE REGLEMENTATĂ ACESTA? DAR PRIN RECOMANDAREA MEDICILOR?
 PUBLICITATEA PENTRU MEDICAMENTE DESTINATĂ PERSOANELOR CALIFICATE SĂ PRESCRIE SAU SĂ DISTRIBUIE MEDICAMENTE;
 PUBLICITATEA COMPARATIVĂ, PUBLICITATEA ÎNŞELĂTOARE ȘI CEA SUBLIMINALĂ; CÂT DE PERICULOASĂ POATE FI? CUM ESTE PEDEPSITĂ? UNDE SE POT FACE SESIZĂRI?
 COMCURENȚĂ NELOIALĂ ȘI CARTEL ÎN INDUSTRIA HEALTHCARE
 ACTIVITĂŢILE DE PROMOVARE ŞI DE PUBLICITATE DESTINATE NU NUMAI MEDICILOR, CI ŞI TUTUROR CELORLALŢI PROFESIONIŞTI DIN DOMENIUL SĂNĂTĂŢII CARE, ÎN CADRUL ACTIVITĂŢILOR PROFESIONALE PE CARE LE DESFĂŞOARĂ, POT PRESCRIE, FURNIZA, ADMINISTRA UN MEDICAMENT SAU POT ÎNCURAJA CUMPĂRAREA, DISTRIBUIREA SAU UTILIZAREA ACESTUIA;
 BILANT 2020. CE MODIFICARI SE PREVAD PENTRU 2021? RAPOARTE ȘI STUDII DE CAZ. CE SUME SUNT INVESTITE PENTRU PUBICITATEA PENTRU INDUSTRIA FARMA, FARMACII, SUPLIMENTE, DISPOZITIVE MEDICALE, SPITALE PRIVATE.

LOCATION

LIVE ( revenim cu link vizualizare in cel mai scurt timp)

CONTACT US

We are at your disposal for details on the event.
CONTACT
back to top