De ce un eveniment pe teme care privesc comerțul electronic în Republica Moldova?
Pentru că este un subiect extrem de important, mai ales în această perioadă pe care o traversăm, deoarece tot mai multe companii se îndreaptă spre online. Vom face un bilanț după 2 ani în care online-ul beneficiat de o creștere tot mai mare.
Evenimentul este de interes toate sectoarele economiei direct interesate din Republica Moldova – IT, industrie, sănătate și farmaceutic, financiar – bancar, asigurări, retail, energie, telecom, transport, mediu, juridic, agricultură, construcții și real estate, servicii și nu numai.
Mediul de business din Republica Moldova va afla detalii despre cum folosim documetele electronice și semnăturile electronice, dar și despre plățile electronice și prestatorii serviciilor de plăți electronice.
Vom vedea ce eforturi fac băncile pentru digitalizare și ce soluții oferă clientior lor care au magazine online și implicit vânzare online.
Vom dezbate despre cum economia digitală schimbă parametrii concurențiali ai comerțului electronic.
Vom analiza împreună dificultățile practice cu care se ciocnesc companiile din Republica Moldova participând la raporturi de comerț electronic și vom afla mai multe din experiența și principalele provocări ale companiilor din România în domeniul comerțului electronic.
Iurie ȚURCANU
Viceprim-ministru pentru digitalizare (*to be confirmed)Cristian ONICA
Specialist principal al Departamentului Sisteme de Plăți a Băncii Naționale a MoldoveiAndrian SOROCEAN
Avocat, ACI PartnersEugenia COSOR
Șef Secție Carduri Bancare și Produse DIGITAL Retail, FinComBankIurie EREMIA
Director adjunct, Autoritatea pentru Protectia Consumatorului si Supravegherea Pietei (*to be confirmed)Eduard RĂDUCAN
Director, Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal (*to be confirmed)Ion Hornet
Director, 999 marketplaceCristina ARAMĂ
Public Relations Manager, Kaufland Moldova (*to be confirmed)Raluca VOIVOZEANU
Moderator: CEO, PRIA CONFERENCES• Cum folosim documentele electronice și semnăturile electronice? • Plățile electronice și prestatorii serviciilor de plăți electronice. Rolul Băncii Naționale a Moldovei la supravegherea acestora • Care este rolul Autorității pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței? Cum supraveghează piața online din Republica Moldova? Cum pot face companiile informarea consumatorilor in modul cel mai corect? • Care este rolul Centrului Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal în protejarea datelor personale folosite în comerțul electronic? • Cum economia digitală schimbă parametrii concurențiali ai comerțului electronic? • Care este rolul băncilor? Ce soluții oferă clienților care au magazine online și implicit plăți online? • Cum se realizează securitatea pentru astfel de plăți? • Cum s-au adaptat magazinele online la numarul mare de comenzi în acești 2 ani? Dar retailerii? • Dificultățile practice cu care se ciocnesc companiile din Republica Moldova participând la raporturi de comerț electronic • Experiența și principalele provocări ale companiilor din România în domeniul comerțului electronic
10:45 - 12:30