PRIAevents, avand parteneri ACI Partners și FinComBank organizează singurul eveniment complex dedicat comerțului electronic în Republica Moldova în 5 decembrie 2023, de la 9,30, aflat la ediția a 4-a, si anume, PRIA E-COMMERCE CONFERENCE MOLDOVA, la Toro Center în Chișinău.
De ce un eveniment pe teme care privesc comerțul electronic în Republica Moldova?
Pentru că este un subiect extrem de important, mai ales în această perioadă pe care o traversăm, deoarece tot mai multe companii se îndreaptă spre online. Vom face un bilanț după 2 ani în care online-ul beneficiat de o creștere tot mai mare.
Evenimentul este de interes toate sectoarele economiei direct interesate din Republica Moldova – IT, industrie, sănătate și farmaceutic, financiar – bancar, asigurări, retail, energie, telecom, transport, mediu, juridic, agricultură, construcții și real estate, servicii și nu numai.
Mediul de business din Republica Moldova va afla detalii despre cum folosim documetele electronice și semnăturile electronice, dar și despre plățile electronice și prestatorii serviciilor de plăți electronice.
Vom vedea ce eforturi fac băncile pentru digitalizare și ce soluții oferă clientlior lor care au magazine online și implicit vânzare online.
Vom dezbate despre cum economia digitală schimbă parametrii concurențiali ai comerțului electronic.
Vom analiza împreună dificultățile practice cu care se ciocnesc companiile din Republica Moldova participând la raporturi de comerț electronic și vom afla mai multe din experiența și principalele provocări ale companiilor din România în domeniul comerțului electronic.
Digitalizarea statului și rolul important al acesteia. Ce proiecte sunt finalizate și ce proiecte sunt pentru viitor ? Cum folosim documentele electronice și semnăturile electronice? Plățile electronice și prestatorii serviciilor de plăți electronice. Rolul Băncii Naționale a Moldovei la supravegherea acestora Care este rolul Autorității pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței? Cum supraveghează piața online din Republica Moldova? Cum pot face companiile informarea consumatorilor in modul cel mai corect? Care este rolul Centrului Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal în protejarea datelor personale folosite în comerțul electronic? Cum economia digitală schimbă parametrii concurențiali ai comerțului electronic? Care este rolul băncilor? Ce soluții oferă clienților care au magazine online și implicit plăți online? Cum se realizează securitatea pentru astfel de plăți? Cum s-au adaptat magazinele online la numărul mare de comenzi în acești 2 ani? Dar retailerii? Dificultățile practice cu care se ciocnesc companiile din Republica Moldova participând la raporturi de comerț electronic Rolul curieratului si al depozitelor pentru creșterea e-commerce-ului Cum se pot dezvolta magazinele online? Modalitățile cele mai bune de promovare a acestora Studii de caz. Povesti de succes
10:00 - 12:30