PRIAevents, având parteneri principali Kaufland Moldova și Lucru.md, organizează un eveniment unic în Republica Moldova, și anume, Pria Employer Branding&HR Conference în 16 mai 2023, de la 9,30 la Digital Park. A ține pasul cu tendințele employerr branding pe măsură ce am intrat în 2023 pe piața muncii este singura soluție pentru a supraviețui deficitului de talente. În primul rând, încă ne recuperăm de efectele pandemiei. În plus, odată cu lipsa forței de muncă și provocările care vor veni, Employer Branding Management a devenit și mai crucial. Acum, este mai important ca niciodată pentru organizații să-și regândească strategiile de achiziție și reținere a talentelor.
În cadrul acestui eveniment angajatorii din Moldova vor putea fi la curent cu cele mai noi tendințe pentru employer branding, recruitment, legislație si fiscalitate în HR.
Analizele, studiile de caz si exemplele vor putea fi reale surse de învățare pentru activitatea lor.
Totodata, prin intermediul Pria Employer Branding&HR Conefrence Moldova 2023 vor putea să transmită anjajaților actuali și celor viitor care sunt valorile lor, care este politica de employer branding si ce beneficii au pentru că sunt parte din echipa lor.
Menținerea angajaților actuali devine din ce în ce mai dificilă. Prin urmare, este esențial pentru companii să aibă strategii pe termen mediu și lung pentru a-și îmbunătăți cultura. O modalitate eficientă de a face acest lucru este prin efectuarea de sondaje privind implicarea angajaților pentru a colecta date despre ceea ce face din organizație un angajator atractiv.
Având în vedere că Generația Z va reprezenta aproximativ un sfert din forța de muncă în următorii doi ani, companiile vor trebui să își adapteze procesele de recrutare pentru a răspunde așteptărilor acestei noi generații de angajați. Aceasta include eficientizarea procesului de interviu, cu accent pe comunicare și simplitate.
Piața muncii de astăzi prezintă provocări semnificative pentru companii în atragerea și reținerea talentelor de top, în special pentru industriile care se confruntă cu deficit de talente. Pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să investească în construirea unui brand de angajator puternic și în strategii de aprovizionare care să atragă candidații potriviți.
Pe măsură ce importanța employer branding-ului continuă să crească, companiile se vor concentra tot mai mult pe alinierea mărcii lor cu strategiile lor generale de marketing și comunicare. Pentru a realiza acest lucru, este necesară o echipă dedicată de experți în employer branding, cu un set larg de abilități interdisciplinare pentru a gestiona toate aspectele mărcii angajatorului.
Așadar, pe măsură ce intrăm în 2023, urmărirea tendințelor de employer branding al este esențială. Pentru a rămâne competitive, companiile vor trebui să-și regândească strategiile de achiziție și reținere a talentelor. Înțelegând aceste tendințe și implementând strategii eficiente, companiile pot crea conducte durabile de talente, pot îmbunătăți angajamentul și reținerea angajaților și pot satisface nevoile unei forțe de muncă în schimbare.
Nu există un rol mai important în afaceri astăzi decât managementul startegic al employer barndingului angajatorului. Provocările majore cu care se confruntă companiile astăzi au toate oamenii în centrul lor. Fie că este vorba despre descoperiri în sănătate sau știință sau progrese în tehnologie care schimbă modul în care lucrăm, ne conectăm și trăim, atragem și păstrăm oamenii potriviți care duc la succes sau eșec.
Brandingul angajatorului este prioritatea numărul 1 pentru organizații în timp ce navighează în acest nou peisaj de afaceri, iar 2023 este cel mai mare an al industriei din istorie pentru a avea un impact de schimbare de paradigmă asupra afacerilor.
La eveniment participă companii din toate sectoarele de business, reprezentanți ai universităților, studenți, recuruiteri și profesioniști.
Estera Anghelescu
Recruiting & Employer Branding Director at Kaufland Romania& MoldovaTatiana Surduleac
Well-Being expert la MoldcellLucia Sava
dr. conf. univ., Șefa Direcției Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă" din ChișinăuNatalia Patic-Celpan
Internaționale și Managementul Proiectelor din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă" din Chișinău specialist principal Secția de RelațiiLarisa Chirev
psiholog, specialist principal servicii de consiliere și dezvoltare personală, Centrul de Ghidare și Consiliere în Carieră „EduCareer" din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă" din ChișinăuAdriana Arnaut
Head of Content&Public Relations, Fintech Galaxy/PR Manager, SaltEdge MoldovaMihaela Tomescu
Team Leader Professional & Executive Search Division · The Adecco GroupRaluca VOIVOZEANU
Moderator-CEO, PRIA CONFERENCESTemele: Privire de ansablu asupra employer branding trends si oportunități în lume și în Moldova în 2023 Aspecte legislative existente si ce modificări se pot afce pentru crearea unui cadru mai bun pe piata muncii din republica Moldova Cum pot fi modificate prevederile fiscale pentru a putea atrage mai multi oamnii pe piata fortei de munca din Republica Moldova? Ce domenii ar putea fi in focus?Sondaje de implicare a angajaților și focus grupuri Îmbunătățirea proceselor pentru a putea găsi forțe noi de muncă Angajarea pe baza de soft skills in loc de hard skills Impactul furure of work asupra experienței angajaților Care este rolul pe care il au managerii in cresterea brandului de angajator în zilele noastre? O comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii. Ce idei putem găsi pentru aceasta? Cum creezi un Employer Branding excellent? Bune practici care rezultă din campaniile unor companii cunoscute din Republica Moldova Strategia pentru construirea unui brand global de angajator pe o piață din ce în ce mai complexă Oferirea unui brand de angajator autentic și agil, folosind tehnologie, date Perspective despre modul în care companiile de top din lume își promovează brandul de angajator pe rețelele sociale Cum putem crea o punte între employer barnding si EVP într-o eră a perturbărilor Ce platforme mai sunt în trend si ce alte canale pentru angajatori? Oamenii și cultura în centrul branding-ului angajatorului Cum să ieși în evidență pe o piață competitivă cu un brand de angajator diferențiat? Gestionarea angajamentului și a performanței într-o lume hibridă Bune practice, studii de caz, exemple
10:00 - 12:30