PRIAevents, având ca partener Evrotrust, organizează conferința Pria Employer Branding & HR Conference în 26 noiembrie 2024, de la 9,30. A ține pasul cu tendințele employerr branding pe măsură ce am intrat în 2024 pe piața muncii este singura soluție pentru a supraviețui deficitului de talente. În primul rând, încă ne recuperăm de efectele pandemiei. În plus, odată cu lipsa forței de muncă și provocările care vor veni, Employer Branding Management a devenit și mai crucial. Acum, este mai important ca niciodată pentru organizații să-și regândească strategiile de achiziție și reținere a talentelor.
În cadrul acestui eveniment angajatorii din Moldova vor putea fi la curent cu cele mai noi tendințe pentru employer branding, recruitment, legislație si fiscalitate în HR.
Sarbătorim și aplaudăm în cadrul festivității de premiere, cei mai buni in employer branding!
Analizele, studiile de caz si exemplele vor putea fi reale surse de învățare pentru activitatea lor.
Totodata, prin intermediul Pria Employer Branding&HR Conefrence Romania 2024 vor putea să transmită anjajaților actuali și celor viitor care sunt valorile lor, care este politica de employer branding si ce beneficii au pentru că sunt parte din echipa lor.
Menținerea angajaților actuali devine din ce în ce mai dificilă. Prin urmare, este esențial pentru companii să aibă strategii pe termen mediu și lung pentru a-și îmbunătăți cultura. O modalitate eficientă de a face acest lucru este prin efectuarea de sondaje privind implicarea angajaților pentru a colecta date despre ceea ce face din organizație un angajator atractiv.
Având în vedere că Generația Z va reprezenta aproximativ un sfert din forța de muncă în următorii doi ani, companiile vor trebui să își adapteze procesele de recrutare pentru a răspunde așteptărilor acestei noi generații de angajați. Aceasta include eficientizarea procesului de interviu, cu accent pe comunicare și simplitate. Piața muncii de astăzi prezintă provocări semnificative pentru companii în atragerea și reținerea talentelor de top, în special pentru industriile care se confruntă cu deficit de talente. Pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să investească în construirea unui brand de angajator puternic și în strategii de aprovizionare care să atragă candidații potriviți.
Pe măsură ce importanța employer branding-ului continuă să crească, companiile se vor concentra tot mai mult pe alinierea mărcii lor cu strategiile lor generale de marketing și comunicare. Pentru a realiza acest lucru, este necesară o echipă dedicată de experți în employer branding, cu un set larg de abilități interdisciplinare pentru a gestiona toate aspectele mărcii angajatorului.
Așadar, pe măsură ce intrăm în 2025, urmărirea tendințelor de employer branding al este esențială. Pentru a rămâne competitive, companiile vor trebui să-și regândească strategiile de achiziție și reținere a talentelor. Înțelegând aceste tendințe și implementând strategii eficiente, companiile pot crea conducte durabile de talente, pot îmbunătăți angajamentul și reținerea angajaților și pot satisface nevoile unei forțe de muncă în schimbare.
Nu există un rol mai important în afaceri astăzi decât managementul startegic al employer barndingului angajatorului. Provocările majore cu care se confruntă companiile astăzi au toate oamenii în centrul lor. Fie că este vorba despre descoperiri în sănătate sau știință sau progrese în tehnologie care schimbă modul în care lucrăm, ne conectăm și trăim, atragem și păstrăm oamenii potriviți care duc la succes sau eșec.
Brandingul angajatorului este prioritatea numărul 1 pentru organizații în timp ce navighează în acest nou peisaj de afaceri, iar 2025 este cel mai mai bun an pentru a avea un impact de schimbare de paradigmă asupra afacerilor. Alăturați-vă nouă la acest eveniment deosebit in România, care la final de an face bilanțul industriei HR, primeste recunoașteri și sărbătorește alături de colegi și parteneri – PRIA EMPLOYER BRANDING&HR Conference din 26 noiembrie 2024, în timp ce unim comunitatea HR pentru a împărtăși cele mai bune practici, idei și opinii pentru a prospera. La eveniment participă companii din toate sectoarele de business, reprezentanți ai universităților și studenți, recuruiteri, profesioniști.
Temele: Privire de ansablu asupra employer branding trends si oportunități în lume și în România Aspecte legislative existente si ce modificări se pot afce pentru crearea unui cadru mai bun pe piata muncii din România Cum pot fi modificate prevederile fiscale pentru a putea atrage mai multi oamenii pe piata fortei de munca din România? Ce domenii ar putea fi in focus? Sondaje de implicare a angajaților și focus grupuri Îmbunătățirea proceselor pentru a putea găsi forțe noi de muncă Angajarea pe baza de soft skills în loc de hard skills Impactul furure of work asupra experienței angajaților Care este rolul pe care il au managerii in cresterea brandului de angajator în zilele noastre? O comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii. Ce idei putem găsi pentru aceasta? Cum creezi un Employer Branding excellent? Bune practici care rezultă din campaniile unor companii cunoscute din România Strategia pentru construirea unui brand global de angajator pe o piață din ce în ce mai complexă Oferirea unui brand de angajator autentic și agil, folosind tehnologie, date Perspective despre modul în care companiile de top din lume își promovează brandul de angajator pe rețelele sociale Cum putem crea o punte între employer barnding si EVP într-o eră a perturbărilor Ce platforme mai sunt în trend si ce alte canale pentru angajatori? Semnăturile digitale și identitatea digitală Oamenii și cultura în centrul branding-ului angajatorului Cum să ieși în evidență pe o piață competitivă cu un brand de angajator diferențiat? Gestionarea angajamentului și a performanței într-o lume hibridă Bune practice, studii de caz, exemple
10:00 - 12:30