În era social media, informația călătorește cu viteza luminii, iar factorii de influență nu mai sunt doar cei tradiționali.
Cum se definește ceea ce diferențiază marketingul de influență, atât de specific, față de alte tactici de marketing?
Cu siguranță, valoarea influenței asupra clienților nu este un concept nou în marketing. Însă, atât la noi cât și în lume, este un concept care a evoluat empiric și se simte nevoia trasării unor valori, bune practici, coduri etice. Este nevoie de o conștientizare a rolului fiecărui actor: influencer, brand sau follower.
Dar, pe măsură ce conversațiile online ale clienților continuă să evolueze, influencerii joacă un rol major în crearea unui dialog relevant cu clienții și pentru consolidarea încrederii în mărci și comercianți deopotrivă. Influencerii au un public din ce în ce mai numeros si mai coagulat care, de multe ori, depășește cifra milioanelor.
Tocmai din acest motiv aceștia au o responsabilitate imensă și trebuie să fie și ei atenți la codurile de conduită în publicitate.
De fapt, un studiu recent al Nielsen a constatat că 92% dintre consumatori au încredere în recomandările word-of-mouth peste toate celelalte forme de publicitate. Astfel, cu un mesaj și un public relevant, cu cei mai potriviți factori de influență și utilizând cele mai bune practici de implicare socială, marketingul de acest gen poate aduce beneficii masive. Tocmai de aceea trebuie urmate anumite conduite etice.
La evenimentul PRIA & RAC ’’Influencer Marketing and Ethics in Advertising” participă directori de marketing și directori de PR din cadrul companiilor din toate sectoarele de business, brand manageri, manageri de produs, influencers, antreprenori, asociații, avocați, case de muzică, impresari, persoane publice, Camere de Comerț, reprezentanți ai ambasadelor și ai mass media.
Este România pregătită pentru dezvoltarea acestui fenomen al marketingului prin influencers?
Sunt gata influencerii să afle mai multe despre cum pot folosi etica în publicitate?
Răspunsul la toate aceste întrebări și multe altele, îl aflăm în cadrul Conferintei PRIA & RAC ’’Influencers Marketing and Ethics in Advertising’’, în 2 noiembrie 2018, la Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.
*Completarea formularului de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.
Vă informăm că la acest eveniment se realizează fotografii și videoclipuri live și post eveniment de către echipa PRIA Conferences și fotografi profesioniști contractați. Acestea vor fi făcute publice pe diversele canale de comunicare (online și print) ale PRIA Conferences și ale partenerilor PRIA Conferences.. Prin completarea acestui formular și participarea dvs.la eveiment vă exprimați acordul ca PRIA Conferences SRL să folosească aceste fotografii și videoclipuri în prezentari, video-uri și pe canalele sale social media.
zile
ore
minute
secunde
9.30-10.00: Welcome Coffee
10.00-12.30: Masă rotundă: INfluencer MARKETING și etica în publicitate
12.30 -13.00 : Q&A
13.00 -14.00: Networking Lunch
Cuvânt de bun venit: Raluca Voivozeanu – CEO, PRIA Conferences
Cuvant de introducere: Oana Cociașu – Presedinte RAC
Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.
Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.
Bulevardul Nicolae Bălcescu 4, București 010051
T | +40-21-3102020