PRIAevents in parteneriat cu Romanian Advertising Council (RAC) organizează Conferința Influencer Marketing and Ethics in Advertising în data de 2 noiembrie 2018 la Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.

Nu mai este o surpriză faptul că în peisajul actual, din ce în ce mai digital, se schimbă felul în care facem afaceri, modul în care clienții accesează informații și modul în care clienții sau potențialii clienți iau deciziile.

Deși marketingul extern și metodele tradiționale de publicitate vor avea întotdeauna impact, potențialul de direcționare și de relaționare al metodelor moderne – cum ar fi de exemplu influencer marketing, oferă randamente mai mari și relații din ce în ce mai relevante cu clienții.

În era social media, informația călătorește cu viteza luminii, iar factorii de influență nu mai sunt doar cei tradiționali.

Cum se definește ceea ce diferențiază marketingul de influență, atât de specific, față de alte tactici de marketing?

Cu siguranță, valoarea influenței asupra clienților nu este un concept nou în marketing. Însă, atât la noi cât și în lume, este un concept care a evoluat empiric și se simte nevoia trasării unor valori, bune practici, coduri etice. Este nevoie de o conștientizare a rolului fiecărui actor: influencer, brand sau follower.

Dar, pe măsură ce conversațiile online ale clienților continuă să evolueze, influencerii joacă un rol major în crearea unui dialog relevant cu clienții și pentru consolidarea încrederii în mărci și comercianți deopotrivă. Influencerii au un public din ce în ce mai numeros si mai coagulat care, de multe ori, depășește cifra milioanelor.

Tocmai din acest motiv aceștia au o responsabilitate imensă și trebuie să fie și ei atenți la codurile de conduită în publicitate.

De fapt, un studiu recent al Nielsen a constatat că 92% dintre consumatori au încredere în recomandările word-of-mouth peste toate celelalte forme de publicitate. Astfel, cu un mesaj și un public relevant, cu cei mai potriviți factori de influență și utilizând cele mai bune practici de implicare socială, marketingul de acest gen poate aduce beneficii masive. Tocmai de aceea trebuie urmate anumite conduite etice.

La evenimentul PRIA & RAC ’’Influencer Marketing and Ethics in Advertising” participă directori de marketing și directori de PR din cadrul companiilor din toate sectoarele de business, brand manageri, manageri de produs, influencers, antreprenori, asociații, avocați, case de muzică, impresari, persoane publice, Camere de Comerț, reprezentanți ai ambasadelor și ai mass media.

Este România pregătită pentru dezvoltarea acestui fenomen al marketingului prin influencers?

Sunt gata influencerii să afle mai multe despre cum pot folosi etica în publicitate?

Răspunsul la toate aceste întrebări și multe altele, îl aflăm în cadrul Conferintei PRIA & RAC ’’Influencers Marketing and Ethics in Advertising’’, în 2 noiembrie 2018, la Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.

CONFERINTA VA ÎNCEPE  ÎN
  • 00

    zile

  • 00

    ore

  • 00

    minute

  • 00

    secunde

Salvează în Calendar 2018-11-02 09:30:00 2018-11-02 21:00:00 Europe/Bucharest PRIA - Influencer Marketing and Ethics in Advertising Bucuresti, Romania PRIA events contact@priaevents.ro

LECTORI INVITATI

Oana Cociașu

Președinte RAC

Stephane Martin

Președinte EASA/ ARPP Franta

Peter Szekeres

Neticle CEO, Ungaria

Irina Roncea

Deputy Managing Director, Golin

Dan Cruceru

Influencer - taticool.eu

Alex Ciuca

Blogger Hoinaru.ro

Simona Firtat

Corporate Communication and Public Affairs Manager L'Oreal Romania

Andrei Roșu

Influencer - andreirosu.org

Florin Grozea

CEO, Hit Yourself

Ionuț Oprea

Vicepreședinte, IAB Romania

AGENDA

9.30-10.00: Welcome Coffee

10.00-12.30: Masă rotundă: INfluencer MARKETING și etica în publicitate

  • Este România pregătită pentru dezvoltarea acestui fenomen al marketingului prin influencers?
  • Sunt gata influencerii să afle mai multe despre cum pot folosi etica în publicitate?
  • Sunt gata companiile să le împărtășească din codurile lor etice?
  • Care este peisajul actual de marketing al influenței?
  • Cum pot selecta companiile un influencer pentru campania lor de brand și când este timpul să renunțe la o relație cu un alt influencer?
  • Cum să angajeze companiile influenceri și cum să creeze împreună conținut de marcă relevant?
  • Directiva europeana UCP (Practici Comerciale Neloiale) și cum se aplică aceasta mesajelor din social media?

 

  • Ce tip de influenceri avem în România?
  • Ce zone de business sunt folosite mai mult in acest tip de marketing?
  • Cât de mult se va dezvolta acest fenomen în viitor / rolul Artificial Intelligence în Influencing?
  • Care este nivelul investițiilor făcute de companii pentru folosirea macro și micro influencers?
  • Studii de caz, statistici și exemple relevante.
  • Concluzii

12.30 -13.00 : Q&A

13.00 -14.00: Networking Lunch

Cuvânt de bun venit:  Raluca Voivozeanu – CEO, PRIA Conferences

Cuvant de introducere:  Oana Cociașu – Presedinte RAC

Locatie eveniment

 Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.

PARTENERI

 

CONTACT

Raluca Voivozeanu

Founder / CEO PRIA

C | 0744 584 661

E | raluca.voivozeanu@priaevents.ro

 

ADRESA EVENIMENT

Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.

Bulevardul Nicolae Bălcescu 4, București 010051

 

T  | +40-21-3102020 

CONTACTEAZĂ-NE

Îți stam la dispoziție pentru detalii legate de eveniment.

Participă la conferința PRIA Influencers and Ethics in Advertising pentru a afla mai multe despre marketingul prin influenceri si etica în publicitate!

back to top