Pria Drugs and Medicine Publicity Conference 2020

27.01.2020 - ARCUB

REGISTER

START

166
DAYS
19
HOUR
2
MIN
17
SEC

SPEAKERS

Conf. Dr. Diana PĂUN

Consilier Prezidențial, Departamentul Sănătate Publică, Administrația Prezidențială

Vasile CEPOI

Președinte - Secretar de Stat, Autoritatea Națională de Management a Calității în Sănătate – A.N.M.C.S

Laszlo ATTILA

Președinte, Comisia pentru Sănătate, Senatul României

Dr. Oana COCIAȘU

Președinte, RAC / Managing Partner, Medic One

Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP

Secretar General, PRISA

Anca CRUPARIU

Consilier Onorific pe probleme de comunicare si relații publice, ANMDM

Conf. Dr. Carmen ORBAN

Manager, Spitalul Monza

Diana MEREU

Director Executiv, RASCI

Radu GĂNESCU – Președinte, Coaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România

Ioana ANESCU

Director Executiv, IAB România

Reprezentant CNA

AGENDA

Welcome Coffee Break & Înregistrare

09:30 - 10:00

DECERNAREA PREMIILOR PENTRU CEI CARE AU AVUT O PREOCUPARE DEOSEBITĂ PENTRU RESPECTAREA UNOR PRINCIPII SĂNĂTOARE PRIVIND PUBLICITATEA MEDICAMENTELEOR SI DISPOZITIVELOR MEDICALE, PRECUM ȘI A SUPLIMENTELEOR ALIMENTARE ȘI A DERMATO-COSMETICELOR

10:00 - 10:30

MASĂ ROTUNDĂ - LEGEA PUBLICITĂȚII LA MEDICAMENTE ȘI DISPOZITIVE MEDICALE, PUBLICITATEA PENTRU DERMATOCOSMETICE. PUBLICITATEA LA SUPLIMENTE ALIMENTARE. REGLEMENTAREA ȘI AUTOREGLEMENTAREA PROMOVĂRII ACESTORA. CODURILE DE CONDUITĂ RESPECTATE DE INDUSTRIA FARMACEUTICĂ

Publicitatea medicamentelor în lume. Diferențe între țări UE și SUA Publicitatea medicamentelor în România. Cum a fost 2019? Ce trebuie schimbat la legislația actuală? Ce se poate îmbunătăți în 2020? Bilanțul anului trecut Care este rolul ANMDM? Cum arată ghidul despre publicitatea medicamentelor? Care sunt criteriile pe care ANMDM le folosește pentru a aproba reclamele TV și radio la medicamentele care se pot cumpăra fără prescripție medicală? Ce sfaturi au consultanții și care este rolul lor? Ce modalități de promovare există la suplimente alimentare? Cum este reglementată și autoreglementată promovarea acestora? Cum arată reglementarea pentru dispozitivele medicale? Câte dispozitive se înregistreaza în fiecare an? Care este procedeul? Care este rolul ANMDM? Dar al CNAS? Rolul jurnaliștilor și al mass - mediei în general, al companiilor producătoare, al farmaciilor, pentru o bună informare a populației și mai ales pentru o informare despre ceea ce este important, esențial în a se afla despre inovațiile în medicină, despre OTC-uri, medicamente generice, dispozitive medicale sau suplimente? Care sunt granițele etice care nu pot fi trecute? Care sunt codurile etice și de conduită după care se ghidează industria farma? Dar specialiștii, dar managerii spitalelor de stat și cei ai celor private? Publicitatea în farmacii. Publicitatea în spitale și clinici private? Cum este acesta reglementată. Ce cod etic adoptă acestea? Cum este reglementată publicitatea la TV, radio și online pentru farmacii și pentru spitale si clinici private? Rolul Colegiului Framaciștilor și al Colegiului Medicilor Cum văd asociațiile de pacienți aceste granițe? Ei se supun unei conduite? Ce ar schimba? Câte sesizări au facut la CNA sau RAC sau ANMDM? Publicitatea pentru dermatocosmetice la TV, online și în farmacii. Cum este reglementată acesta? Dar prin recomandarea medicilor? Publicitatea pentru medicamente destinată persoanelor calificate să prescrie sau să distribuie medicamente; Publicitatea comparativă, publicitatea înşelătoare și cea subliminală; Cât de periculoasă poate fi? Cum este pedepsită? Unde se pot face sesizări? Comcurență neloială și cartel în industria healthcare Activităţile de promovare şi de publicitate destinate nu numai medicilor, ci şi tuturor celorlalţi profesionişti din domeniul sănătăţii care, în cadrul activităţilor profesionale pe care le desfăşoară, pot prescrie, furniza, administra un medicament sau pot încuraja cumpărarea, distribuirea sau utilizarea acestuia; Metodele de promovare, precum şi vizitele reprezentanţilor medicali însoţite de înmânarea de materiale publicitare, publicitatea din jurnale sau reviste, publicaţii ştiinţifice, publicitatea directă prin e-mail şi alte modalităţi de comunicare electronică (site-uri, pagini web, bloguri, forumuri), utilizarea de produse audiovizuale cum ar fi filmele, înregistrările video, serviciile de stocare a datelor; Ce rol joacă mediul online: site-uri internet, bloguri, forum-uri și rețele sociale ? Acestea sunt reglementate? Ce se poate face? Ce exemple negative avem în 2019? Care este rolul autorităților de reglementare? Bilant 2018 și 2019? Ce modificari se prevad pentru 2020? Rapoarte și studii de caz. Ce sume sunt investite pentru pubicitatea pentru industria farma, farmacii, suplimente, dispozitive medicale, spitale private. Este posibilă adoptarea unui cod cod al sănătații, cu tot ce înseamnă, cu reglementările ubsectoriale ale acestui domeniu în 2020?

10:30 - 12:30

Q&A

12:30 - 13:00

Networking Coffee Break

13:00 - 14:00
Ca la fiecare început de an, PRIAevents, organizează conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity, aflată deja la ediția a 5-a aniversară, în data de 27 ianuarie 2020, bucurându-se de atenție deosebită din partea comunității farma, asociatiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, producătorilor și importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanților și mass-mediei. Evenimentul va avea loc la ARCUB, în strada Lippscani 84-90, începând cu ora 9,30.

Fiind ediție aniversară am pregatit momente importante pentru decernarea premiilor pentru cei care au avut o preocupare deosebită pentru respectarea unor principii sănătoare privind publicitatea medicamentelor si dispozitivelor medicale, precum și a suplimenteleor alimentare și a dermato-cosmeticelor.

În cadrul conferinței vor fi dezbătute teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alături de toți cei implicați, precum: legea publicității la medicamente și dispozitive medicale, codurile de conduită respectate de industria farmaceutică, codul etic pentru marketingul în industria medicamentelor, rolul reglementatorilor, rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice, reglementarea publicității suplimentelor alimentare, reglementarea publicității dermatocosmeticelor. De asemenea, rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale vor fi teme ce vor fi dezbătute în cadrul acestui eveniment.

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm aceasta dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi relementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a informa cât mai bine pe toți cei implicați și interesați.
Și anul acesta avem atenție deosebită pe teme despre conduita etică în industria farmaceutică și despre conduita etică a sistemului sanitar – medici, pacienți, manageri de spitale, autorități.

În cadrul acestei a 5-a ediții, avem în vizor și studii de caz, exemple despre excesul de reclamă la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, mai ales la radio şi televiziune, care a dus la reacţii ale autorităţilor, organizaţiilor profesionale şi reprezentanţilor pacienţilor care cer reglementări stricte ale publicităţii în acest domeniu, pentru protejarea pacienţilor şi utilizarea în siguranţă a medicamentelor.
Statisticile spun că, în fiecare zi, spoturile industriei farmaceutice cumulează 23 de ore, pe cele 60 de canale media din România.

Românii vizionează într-un an milioane de reclame la medicamente, suplimente alimentare și dispozitive medicale. În condițiile acestei avalanşe de reclame, promovarea medicamentelor trebuie să fie reglementată în mod adecvat, să fie echilibrată şi susţinută în mod corespunzător de surse de informaţii complete şi validate ştiinţific şi în acelaşi timp să fie bine înţeleasă influenţa potenţială asupra deciziei de tratament, asupra rezultatelor şi costurilor, așa cum susțin reprezentanți ai pacien¬ților, dar și autoritățile.

Promovarea medicamentelor este reglementată diferit în fiecare ţară, dar este guvernată de aceleaşi principii. Aceasta trebuie făcută în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru a se asigura utilizarea în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Scopul din spatele reglementărilor din publicitatea medicamentelor este: să încurajeze utilizarea rațională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora și fără a le exagera proprietățile; de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce privește beneficiile lor, fiind în acord cu informațiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înșelătoare.

Scopul evenimentului este acela de a incuraja publicitatea şi promovarea medicamentelor în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru asigurarea utilizarii în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity vor fi prezenți la ediția a 5-a reprezentanți din partea ANMDM, Administația Prezidențială, RAC, Comisia pentru Cultură și reprezentați ai companiilor farmaceutice, ale celor care produc dispozitive medicale, dar și suplimente alimentare și dermato-cosmetice.

Sănătatea a fost şi va rămâne una dintre preocupările principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents îşi concentrează atenţia asupra organizării evenimentelor, în care o arie largă de subiecte de interes, atât pentru medici, cât şi pentru pacienţi, și pentru industria de sănătate în general, sunt obiectiv şi detaliat prezentate.

În cadrul PRIA Drugs and Medicine Publicity veți avea ocazia să îi întâlniți pe cei mai importanți oameni din domeniu, să participați la un eveniment interactiv, deosebit, astfel încât la finalul evenimentului să avem trasate idei, soluții și propuneri.

De la acest eveniment nu vor lipsi reprezentanți ai companiilor farmaceutice, al celor care produc dispozitive medicale, suplimente alimentare, asociații ale pacientilor, medici, farmaciști și asociații ale acestora, companii din zona de consultanță juridică, publicitate, audit, presă, reprezentanți din spitale de stat și private și reprezentanți ai autorităților.
PRIA Drugs and Medicine Publicity face parte din seria conferinţelor organizate de PRIAevents care aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass - mediei. Cu o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor bine documentate din cele mai reprezentative sectoare ale economiei, și mai ales pentru healthcare.

Mai multe detalii despre agenda evenimentului PRIA Drugs and Medicine Publicity şi modalități de înscriere pentru participare puteți găsi pe www.priaevents.ro


*Completarea acestui formular de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.
Vă informăm că la acest eveniment se realizează fotografii și videoclipuri live și post eveniment de către echipa PRIA Conferences și fotografi profesioniști contractați. Acestea vor fi făcute publice pe diversele canale de comunicare (online și print) ale PRIA Conferences și ale partenerilor PRIA Conferences.. Prin completarea acestui formular și participarea dvs.la eveiment vă exprimați acordul ca PRIA Conferences SRL să folosească aceste fotografii și videoclipuri în prezentari, video-uri și pe canalele sale social media.

LOCATION

ARCUB

CONTACT US

We are at your disposal for details on the event.
CONTACT
Take part of the meeting

Pria Drugs and Medicine Publicity Conference 2020

REGISTER
back to top