PRIAevents, organizează conferința PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity, singura conferință care abordează aceste tematici (ediții separate atât în România, cât și în Republica Moldova) aflată deja la ediția a 7-a în România, în data de 21 februarie 2021, incepand cu ora 10,30, bucurându-se de atenție deosebită din partea comunității farma, a asociațiilor și patronatelor, a producătorilor de suplimente alimentare, dispositive medicale, asociatiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, producătorilor și importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanților și mass-mediei.
Partenerii evenimentului sunt Mușat & Asociații, Terapia, Romanian Advertising Council (RAC), PRISA și IAB România.
Ediția de anul acesta va avea loc tot online și am fi onorați dacă veți accepta invitația noastră de a vă înregistra la acest eveniment.
Deoarece de fiecare dată, acordăm atenție celor mai relevante teme, în cadrul acestei ediții vom dezbate despre medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale și vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare, dar și a antiviralelor în contextual pandemiei de COVID-19.
Bineînțeles, vom include în dezbatere și teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, farmaceutic alături de toți cei implicați,
Conf. Dr. Diana PĂUN
Consilier Prezidențial, Departamentul Sănătate Publică, Administrația PrezidențialăBogdan CHIRIȚOIU
Președinte, Consiliul ConcurențeiLaszlo ATTILA
Secretar General, Comisia pentru Sănătate, Senatul RomânieiDragoș DAMIAN
CEO, TerapiaDan MINOIU
Partner, Mușat & AsociațiiDr. Oana COCIAȘU
Președinte, RACOrsolya - Eva BORSOS
Membru, CNADr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP
Secretar General, PRISATEMELE PUSE ÎN DEZBATERE: • RAPORTUL CONSILIULUI CONCURENȚEI PRIVIND SUPLIMENTELE ALIMENTARE • LEGEA SUPLIMENTELOR ALIMENTARE. NORME DE APLICARE • CUM AR PUTEA FI ÎMBUNĂTĂȚITĂ LEGEA PUBLICITĂȚII LA MEDICAMENTE ȘI DISPOZITIVE MEDICALE? • MEDICAMENTELE, SUPLIMENTELE ALIMENTARE, DISPOZITIVELE MEDICALE ȘI VACCINURILE DISPONIBILE, DESPRE CELE CARE SUNT ÎN PROCES DE TESTARE SAU LANSARE • CODURILE DE CONDUITĂ RESPECTATE DE INDUSTRIA FARMACEUTICĂ • ȘI NU NUMAI • CODUL ETIC PENTRU MARKETINGUL ÎN INDUSTRIA MEDICAMENTELOR, ROLUL REGLEMENTATORILOR, • ROLUL SOCIETĂȚILOR PROFESIONALE, ROLUL LANȚURILOR FARMACEUTICE, • REGLEMENTAREA PUBLICITĂȚII SUPLIMENTELOR ALIMENTARE, REGLEMENTAREA PUBLICITĂȚII DERMATOCOSMETICELOR, • CUM POT FI SANCȚIONAȚI CEI CARE NU RESPECTĂ REGLEMENTĂRILE AUNCI CÎND VÂND ONLINE? • CARE ESTE ROLUL ANMDM? DAR AL ANPC? CNA? • PUBLICITATEA COMPARATIVĂ, PUBLICITATEA ÎNŞELĂTOARE ȘI CEA SUBLIMINALĂ; CÂT DE PERICULOASĂ POATE FI? CUM ESTE PEDEPSITĂ? UNDE SE POT FACE SESIZĂRI? • CONTRAFACEREA IN CAZUL MEDICAMENTELOR SAU SA • ROLUL MASS MEDIEI, DAR ȘI AL REȚELELOR SOCIALE • PUBLICITATEA ÎN FARMACII. PUBLICITATEA ÎN SPITALE ȘI CLINICI PRIVATE? CUM ESTE ACESTA REGLEMENTATĂ. CE COD ETIC ADOPTĂ ACESTEA? • CUM ESTE REGLEMENTATĂ PUBLICITATEA LA TV, RADIO ȘI ONLINE PENTRU PRODUSE, DAR ȘI PENTRU FARMACII ȘI PENTRU SPITALE SI CLINICI PRIVATE? ROLUL COLEGIULUI FRAMACIȘTILOR ȘI AL COLEGIULUI MEDICILOR • CUM VĂD ASOCIAȚIILE DE PACIENȚI ACESTE GRANIȚE? EI SE SUPUN UNEI CONDUITE? CE AR SCHIMBA? CÂTE SESIZĂRI AU FACUT LA CNA SAU RAC SAU ANMDM SAU ANPC? • PUBLICITATEA PENTRU DERMATOCOSMETICE LA TV, ONLINE ȘI ÎN FARMACII. CUM ESTE REGLEMENTATĂ ACESTA? DAR PRIN RECOMANDAREA MEDICILOR? • PUBLICITATEA PENTRU MEDICAMENTE DESTINATĂ PERSOANELOR CALIFICATE SĂ PRESCRIE SAU SĂ DISTRIBUIE MEDICAMENTE; • PUBLICITATEA COMPARATIVĂ, PUBLICITATEA ÎNŞELĂTOARE ȘI CEA SUBLIMINALĂ; CÂT DE PERICULOASĂ POATE FI? CUM ESTE PEDEPSITĂ? UNDE SE POT FACE SESIZĂRI? • CE SUME SUNT INVESTITE PENTRU PUBICITATEA PENTRU INDUSTRIA FARMA, FARMACII, SUPLIMENTE, DISPOZITIVE MEDICALE, SPITALE PRIVATE. • BILANT 2021. CE MODIFICARI SE PREVAD PENTRU 2022? ANALIZE ȘI STUDII DE CAZ
10:45 - 13:45