PRIAevents organizează conferința Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations, singura conferință sin România care abordează aceste tematici, aflată deja la ediția a 9 -a în România, în data de 31 ianuarie 2024, începând cu ora 9,30, bucurându-se de atenție deosebită din partea comunității farma, a asociațiilor și patronatelor, a producătorilor și importatorilor de medicamente, de suplimente alimentare, dispozitive medicale, asociațiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, distribuitorilor si retailerilor de produse dermatocosmetice, consultanților, avocaților și mass-mediei. Organizăm ediții separate ale acestui eveniment și în Republica Moldova și în Bulgaria.
Ediția de anul acesta a conferinței Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations va avea loc la Centrul Cultural ARCUB, strada Lipscani 84-90.
Partenerii evenimentului sunt Romanian Advertising Council (RAC), Terapia, PRISA, Bondoc și Asociații, Hofigal, RASCI și IAB România.
Ediția de anul acesta a conferinței Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations va avea loc la Centrul Cultural ARCUB, strada Lipscani 84-90.
Pentru înregistrarea la eveniment vă rugăm să completați: trimiteti un email la office@priaevents.ro.
Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, suplimente alimentare, dermatocosmetice și dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm această dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi reglementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a-i informa cât mai bine pe toți cei implicați.
Și în cadrul acestei a 9-a ediții, avem în vizor și studii de caz, exemple despre excesul sau exemplele care nu trebuie de reclamă la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, la radio și televiziune și din ce în ce mai mult online.
Vom afla despre inițiativele, obiectivele și prioritățile agențiilor guvernamentale; despre promovarea produselor, marketing-ul și schimbul științific; cele mai bune practici în online; promovarea diversității, echității în publicitate; și tendințele în aplicarea normelor și reglementare.
Reunim autoritățile de reglementare, reprezentanții industriei healthcare, reprezentații asociațiilor și colegiilor, cadrele universitare, avocații și consultanții pentru a discuta problemele actuale și cele mai recente tendințe în domeniul publicității și reglementării suplimentelor medicamentelor, alimentare, dermatocosmeticelor și dispozitivelor medicale.
Subiectele vor include conformitatea și aplicarea reglementărilor ANMDMR, inspecții, tehnologia pentru siguranța alimentelor și categorii de produse emergente și în creștere.
Acesta este un eveniment obligatoriu pentru reprezentanții din domeniu, pentru managerii regulatory și pentru avocați și profesioniști din domeniul reglementărilor.
Conf. Dr. Diana PĂUN
Consilier Prezidențial, Departamentul Sănătate Publică, Administrația PrezidențialăDr. Oana COCIAȘU
Președinte, RAC / Managing Partner, Medic OneDiana Mereu
Director Executiv, RASCIDr. Gerald Flintoacă-Filip
Secretar General, PRISALászló ATTILA
Senator, Parlamentul RomânieiOrsolya - Eva BORSOS
Membru, CNADr. Daciana Ioana TOMA
Vicepreședinte, SMNFAnca CRUPARIU
Purtător de cuvânt, Colegiul FarmacistiorGabriel PĂTRU
Președinte, IAB RomaniaTatiana ONISEI
Șef Serviciu Național pentru plante aromatice și medicale și produsele stupului, IBALucian BONDOC
Managing Martner, Bondoc și Asociații SCARaluca VOIVOZEANU
Moderator - CEO, PRIAeventsTemele puse în dezbatere: • Analiza 2023 privind publicitatea și reglementările pentru medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice. Forecast pentru 2024 • Ar putea fi îmbunătățită legea publicității la medicamente și dispozitive medicale? • Legea 56/2021 privind suplimentele alimentare. Stadiu. Ordinului MS nr. 1069/2007 pentru aprobarea Normelor privind suplimentele alimentare, cu modificările și completările ulterioare • Legea 81 • Ordinului MS 369/61/291/ 2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind introducerea pe piaţă a alimentelor la care s-au adăugat vitamine, minerale şi alte substanțe. Status 2024 • Regulamentului CE nr. 1924/2006 privind mențiunile nutriționale şi de sănătate înscrise pe produsele alimentare • Regulamentului CE nr. 432/2012 de stabilire a unei liste de mențiuni de sănătate permise, înscrise pe produsele alimentare, altele decât cele care se referă la reducerea riscului de îmbolnăvire şi la dezvoltarea şi sănătatea copiilor • Raportul Consiliului Concurenței privind suplimentele alimentare. Sattus 2024 • Codurile etice și de conduită respectate de industria farmaceutică • Publicitatea la OTC, suplimente alimentare si dermatocosmetice • Reglementări privind introducerea pe piață, punerea la dispoziție pe piață sau punerea în funcțiune în Uniunea Europeană a medicamentelor, suplimentelor alimentare si dispozitivelor medicale pentru uz uman și a accesoriilor pentru astfel de dispozitive • Publicitate pentru acestea de mai sus, dar destinată profesioniștilor din domeniul sănătății • Cerințele UE în materie de etichetare pentru întreprinderile care produc, importă și vând suplimente alimentare • Rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice. Rolul cnsultan’ilor juridici • Cum pot fi sancționați cei care nu respectă reglementările atunci când vând online? • Care este rolul ANMDMR? Dar al ANPC? CNA? • Publicitatea comparativă, publicitatea înșelătoare și cea subliminală; Cât de periculoase pot fi? Unde se pot face sesizări? • Contrafacerea în cazul medicamentelor sau suplimentelor alimentare • Publicitatea în farmacii. Publicitatea în spitale și clinici private? Cum este acesta reglementată. Ce cod etic adoptă acestea? Status 2024 • Cum este reglementată publicitatea la TV, radio și online pentru produse, dar și pentru farmacii și pentru spitale si clinici private? Rolul Colegiului Farmaciștilor și al Colegiului Medicilor • Rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale • Cum văd asociațiile de pacienți aceste granițe? Ce ar schimba? Au faăcut sesizări au făcut la CNA sau RAC sau ANMDM sau ANPC? • Raport sume sunt investite pentru publicitatea pentru industria farma, farmacii, suplimente, dispozitive medicale, spitale private. Raportul anului trecut • Bilanț 2023 si forecast 2024. Analize și studii de caz
10:00 - 13:00