PRIAevents, în parteneriat cu APIA, organizează conferința PRIA Auto Industry – cel mai complet eveniment din România dedicate industriei auto și domeniilor conexe, în luna Februarie 2017.
În cadrul conferinței, cei mai buni specialiști în domeniu vor analiza industria auto, perspectivele pentru finele lui 2016 și pentru2017, noile tendințe în domeniu, piața auto, evoluția prețurilor, soluții pentru problemele industriei auto din România în actualul context economic și strategii pe termen mediu și lung. Vor fi dezbătute și teme legate de preferințele consumatorilor, noile tendințe în industria auto, piața, tehnologii inovatoare, autovehicule ecologice, ecologizarea parcurilor auto din România, aspect fiscal și legislative precum și alte teme de interes specifice industriei.
Conform datelor recente, publicate de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA), piața auto din România a înregistrat o creștere de 10,2%, în primul semestru din 2016, volumul vânzărilor fiind de 61.151 unități, iar cele mai multe achiziții au fost efectuate de persoanele juridice, respectiv 79% din total cumpărătorilor.
În perioada ianuarie — iunie 2016, la nivelul producției naționale, s-au fabricat 201.274 de autoturisme, cu 5,3% mai puține decât în perioada similară din 2015, dar cu 15,7% mai multe decât in luna mai din acest an.
Din acestea, 178.017 unitați au fost produse de Dacia și 23.257 unități de Ford.
Volumele cele mai mari le-a înregistrat modelul Dacia Duster, din care au fost fabricate 103.473 unități (cu 19,9% mai multe decat în primele șase luni din 2015), urmat de Dacia Sandero (31.122 unitați,—6,7%), Ford B-MAX (23.257 unități,—11,7%), Dacia Logan MCV (22.560 unități, +6,7%) și Dacia Logan (20.862 unități,—53,3%).
*Completarea formularului de înregistrare pe acest website sau orice reply la emailul primit din partea Pria Conferences, reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de catre PRIA Conferences SRL, în vederea emiterii facturii fiscale pentru achitarea taxei de participare la eveniment dar și pentru a primi informații cu privire la alte evenimente PRIA, oferte și prezentari ale PRIA și ale partenerilornoștri, dar și newsletterul www.priainfo.ro.
Vă informăm că la acest eveniment se realizează fotografii și videoclipuri live și post eveniment de către echipa PRIA Conferences și fotografi profesioniști contractați. Acestea vor fi făcute publice pe diversele canale de comunicare (online și print) ale PRIA Conferences și ale partenerilor PRIA Conferences.. Prin completarea acestui formular și participarea dvs.la eveiment vă exprimați acordul ca PRIA Conferences SRL să folosească aceste fotografii și videoclipuri în prezentari, video-uri și pe canalele sale social media.
Cartea Albă a Transporturilor, adoptată de către Comisia Europeană în luna Martie 2011, prevede ca până în anul 2030 Statele Membre ale Uniunii Europene să-și înjumătățească utilizarea autovehiculelor alimentate cu combustibili convenționali și chiar dispariția lor progresivă din orașe până în anul 2050. Pentru atingerea acestor obiective, autovehiculele existente în parcul auto al Uniunii Europene (inclusiv România) vor trebui să fie înlocuite până atunci cu autovehicule cu mijloace de propulsie alternative, nepoluante și foarte eficiente din punct de vedere al consumului de energie. În prezent, singura tehnologie relativ accesibilă și perfect compatibilă cu aceste obiective este propulsia electrică. Tehnologia care stă la baza vehiculelelor electrice (EV, PHEV) permite reducerea substanțială a utilizării combustibililor fosili și contribuie activ la reducerea poluării mediului înconjurător.
Aceasta se regăsește atât în structura autovehiculelor 100 % electrice (Electric Vehicle – EV), precum și în cea a autovehiculelor hibrid care pot fi nereîncărcabile (Hybrid Electric Vehicle – HEV), cât și reîncarcabile (Plug-in Hybrid Electric Vehicle – PHEV).
Pe fondul dezvoltării lente a infrastructurii de încarcare, soluția de tranziție spre autovehiculul electric este autoturismul hibrid reîncărcabil (Plug-in Hybrid Electric Vehicle – PHEV) ceea ce face ca aceste doua tipuri de propulsie (EV si PHEV) să trebuiască să fie considerate echivalente o perioadă de circa 10 – 15 ani date, fiind specificațiile tehnice ale PHEV (posibilitatea de reîncarcare, autonomia crescută și funcționarea cu emisii 0 în regim urban). În plus, în condițiile în care infrastructura de alimentare a autovehiculelor 100% electrice este practic inexistentă, ar trebui ca accelerarea achiziției de autovehicule hibride reîncarcabile electric (plug-in / PHEV) să reprezinte o țintă pentru politicile de stimulare guvernamentale.
zile
ore
minute
secunde
București
Raluca Voivozeanu
Founder / CEO PRIA
M | 0744 584 661
T | 031 421 9254
București
T |
W |
Iti stam la dispozitie pentru detalii legate de eveniment.