Dna. Ramona IVAN – Director, Directia Relatii Externe si Finantari Structurale, CEC Bank a participat la conferinta PRIA SMEs and EU Funds

Dna. Ramona IVAN – Director, Direcția Relații Externe și Finanțări Structurale, CEC Bank a participat la conferința PRIA SMEs and EU Funds

 

Situația IMM-urilor și a Fondurilor Europene a fost dezbătută la conferința PRIA SMEs and EU Funds – cel mai complet eveniment din România dedicat IMM-urilor și Fondurilor Europene în data de 15 decembrie 2016, la hotel Sheraton București.

În cadrul conferinței s-au dezbătut cele mai importante teme de interes pentru IMM-uri, iar cei mai buni specialisti în domeniu au analizat situația IMM-urilor și a Fondurilor Europene, perspectivele pentru anul 2017, accesarea și absorbția Fondurilor Europene.

S-au prezentat oportunități și soluții de business destinate IMM-urilor, iar antreprenorii și-au prezentat proiectele lor de success.

Au fost dezbătute aspecte fiscale și legislative, oportunități de finanțare, soluții de business destinate IMM-urilor, precum și programe dedicate și beneficii de asistență adaptate pentru activitățile IMM-urilor

Conform raportului, în vechea perioadă de programare, în politica de coeziune a UE,  România a primit 15,5 miliarde de euro de la Comisia Europeană, la care se adaugă finanțare națională publică de 3,3 miliarde de euro.

Potrivit datelor, din acești bani europeni s-au finanțat proiecte pentru 2.898 de întreprinderi mici și mijlocii și 101 start-upuri.

În total, în urma investițiilor cu banii europeni din politica de coeziune, în România au fost create 35.000 de locuri de muncă, dintre care 13.228 de joburi în IMM-uri.

PRIA SMEs and EU Funds a făcut parte din seria PRIAevents, conferințe care aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass-mediei. Cu o experiență de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor dedicate mediului de business.

S-au împărtășit noi concepte, cele mai bune practici, cunoștinte, experiențe, strategii și soluții, cu accent pe dezvoltarea și înființarea IMM-urilor, antreprenoriat, proceduri de accesare și de sprijin pentru accesarea Fondurilor Europene.

În cadrul conferinței PRIA SMEs and EU Funds ați beneficiat de aflarea noutăților pentru Fondurile Europene, relevante pentru IMM-uri, perspectivele pentru anul 2017, analize la un nivel înalt, interconectarea dintre activități, evoluții, inovații și oportunități de investiții.

La conferința PRIA SME’s & EU Funds alături de Dna. Ramona IVAN – Director, Direcția Relații Externe și Finanțări Structurale, CEC Bank, lectori invitați care au luat cuvântul au fost: Daniela GIURCĂ – Secretar de Stat, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale; Cezar Radu SOARE – Secretar de Stat, Ministerul Dezvoltării Regionale;  ; Florin DĂNESCU – Președinte Executiv, Asociația Română a Băncilor; Dorin IVAȘCU – Președinte, Regional Air Services și Petru LUHAN – Director General, Humboldt Spirit SRL.

Printre temele abordate în cadrul conferinței s-au regăsit: Fondurile Europene. Fiscalitatea; Strategia guvernamentală privind dezvoltarea sectorului IMM-urilor; Linii de finanțare nerambursabile și scheme de ajutor de stat pentru IMM-uri pentru 2017. Prezentarea programelor relevante pentru IMM-uri in 2017; Importanța predictibilității mediului fiscal. Efectele unui mediu fiscal imprevizibil pentru sectorul IMM-urilor; Surse de finanțare și soluții pentru IMM-uri; Produse de finanțare destinate IMM-urilor; Garanții pentru susținerea  planurilor de investiții ale IMM – urilor; Întreprinderile mici și mijlocii (IMM) esențiale pentru dezvoltarea economică și bunăstarea socială; motoare pentru competitivitate și inovare; locuri de muncă și contribuția în cadrul circuitului economic, la dezvoltarea unor noi piețe și tehnologii; Întreprinderile mici și mijlocii (IMM) esențiale pentru dezvoltarea economică și bunăstarea socială; motoare pentru competitivitate și inovare; locuri de muncă și contribuția în cadrul circuitului economic, la dezvoltarea unor noi piețe și tehnologii; Instrumente de finanțare ale start-up-urilor: credite bancare, micro finanțare, venture capital și private equity; Oportunitățile de internaționalizare a afacerilor, scalarea modelului de business și prospectarea de noi piețe; Povești de succes: Cum au implementat antreprenorii proiectele lor europene? Decizia antreprenorială; Analiza pieței, măsurarea avantajului competițional, găsirea nișei potrivite pentru o nouă afacere; Ce soluții propune mediul de afaceri pentru dezvoltarea sectorului IMM-urilor?

Conferinţele PRIAevents aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass – mediei. Cu o experiență de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor de top din cele mai reprezentative sectoare ale economiei.

Parteneri ai evenimentului PRIA SME’s & EU Funds au fost CEC Bank, Camera de Comerț Româno-Germană, Camera de Comerț Româno-Olandeză, Camera de Comerț Româno-Britanică, Camera de Comerț Romania-Israel, Camera de Comert Româno-Elvețiană, CNIPMMR, NISSA și ARB.

De asemenea, parteneri media au fost Agerpres, 9AM News, Transilvania Business, MarketingPortal.ro și Manager.ro.

Mai multe detalii despre evenimentul PRIA SME’s & EU Funds puteţi găsi pe https://priaevents.ro/pria-smes-eu-funds/

 

Despre PRIAevents

PRIAevents – experţii tăi în evenimente! Noi aducem informaţii de ultimă oră şi trend-uri în business prin intermediul conferinţelor organizate. Echipa PRIAevents cu o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium pentru zona de business va găsi cele mai bune metode pentru a vă garanta ROI şi pentru a croi un eveniment special pentru dvs.

Dezbatem cele mai fierbinţi teme, aducem cei mai importanţi speakeri, reunim în audienţă participanţi care corespund cu target-ul tău.

Fie că doreşti ca evenimentul să aibă loc în Bucureşti sau în alte oraşe din ţară, PRIAevents se focusează pe audienţe B2B sau B2C. Experţii noştri în evenimente vor şti să vă sfătuiască şi să vă propună cel mai inovativ şi cel mai potrivit eveniment. De asemenea, noi livrăm traininguri pentru diverse sectoare de business atât intr-o sală de conferinţe cât şi online.

Dacă vrei să organizezi o gală, o conferinţă, un training, o competiţie sportivă, un eveniment de lansare a unui produs B2B sau B2C, poţi apela cu cea mai mare încredere la experţii noştri. Experienţa, abilităţile, viziunea creativă şi orientarea noastră spre ROI pentru fiecare partener ne califică a fi alegerea potrivită pentru evenimentele de succes.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să contactaţi:

raluca.voivozeau@priaevents.ro / 0744 584 661.

back to top