DR. DORIN IVAȘCU ESTE MEMBRU ÎN COMISIA DE EVALUARE AL CONCURSULUI “TROFEUL AROPA PENTRU INOVATIE ÎN AVIAȚIE” CE VA FI LANSAT ÎN CADRUL PRIA AVIATION ÎN 18 AUGUST 2017 LA TUZLA

Dr. Dorin IVAȘCU, Președinte AROPA, este membru în Comisia de evaluare al Concursului “Trofeul AROPA pentru Inovație în Aviație” ce va fi lansat în cadrul PRIA Aviation în 18 august 2017 la Tuzla.

PRIA Aviation va avea loc în 18 august 2017, la ora 14.00 la Hangar Cafe, Aeroportul Tuzla, în deschiderea AEROMANIA, care va avea loc în 19 august 2017. Ediția de anul acesta va veni cu o noutate extraordinară – lansarea concursului Trofeul inovație în domeniul aeronautic destinat studenților.

Concursul este organizat de către Universitatea Politehnica din București, Facultatea de Inginerie Aerospațială (numita în continuare FIA) împreună cu Asociația Română a Operatorilor Privați din Aviație, AROPA (numită în continuare AROPA), cu sprijinul www.priainfo.ro și PRIA Aviation. Concursul va fi lansat în 18 august 2017, în cadrul conferinței PRIA Aviation 2017 care are loc în deschiderea prestigiosului show aviatic AEROMANIA desfășurându-se pe Aeroportul Alexandru Podgoreanu Tuzla.

Gazdă a evenimentului, Aeroportul Alexandru Podgoreanu Tuzla aniversează 50 de ani de la prima misiune de zbor realizată aici de piloții AVIASAN pe 27 martie 1967. Aeromania se desfășoară sub semnul jubileului, marcând jumătate de secol de activitate şi este un tribut adus predecesorilor AVIASAN, vârful de lance al aviației sanitare românești.

Concursul se organizează în scopul stimulării activităților de cercetare, dezvoltare și inovare ale studenților în domeniul aeronautic și astronautic (inginerie și/sau economie) și al identificării celor mai valoroase idei inovatoare în domeniul aeronautic sau astronautic ale studenților Facultăților din România.

Concursul este deschis pentru studenții activi ai oricărei Facultăți din România (inginerie, economie, IT, comunicații, etc.) și absolvenților din anul universitar 2017-2018 ai oricăror programe de studii universitare. Calitatea de student sau de absolvent în anul 2017 al unei Facultăți se dovedește prin depunerea la dosarul de concurs al unei copii a legitimației de student vizată de către Secretariatul Facultății sau al unei adeverințe emise de către Secretariatul Facultății.

La Concurs pot participa studenți individuali și grupuri de studenți ai oricărei Facultăți din România.

Dosarul depus pentru concurs trebuie să corespundă condițiilor prezentului Regulament (vezi regulament aici) și poate fi în format fizic (pe suport hard copy) sau prin remitere electronică (arhiva atașată la email, în format pdf.).

Sunt admise la Concurs inclusiv dosare care fac obiectul unui brevet, unei mărci înregistrate, a unor premii și/sau medalii obținute la expoziții, saloane naționale și internaționale pentru invenții, etc.  obținute de către persoane fizice sau grupuri de studenți eligibili pentru Concurs în intervalul definit între momentul anunțării Concursului și data limita de depunere a Dosarelor. Dosarele ce fac obiectul prezentului Articol vor cuprinde copii ale brevetului de invenție, mărcii înregistrate, diplomelor sau premiilor obținute.

Comitetul organizatoric este constituit din reprezentanți desemnați ai FIA și ai RAS. Secretarul Concursului este desemnat de către RAS. Președintele Concursului este desemnat de către FIA.

Alături de Dr. Dorin IVASCU, Președinte AROPA, ceilalți membri ai Comisiei de evaluare sunt personalități de largă recunoaștere în domeniul aviației civile din România și nu numai:

Conf. Dr. Ing. Octavian Thor PLETER, MBA (MBS), Decan al FIA – Președintele Comisiei

Ing. Dr. Radu BERCEANU – membru

George FIRICAN – Deputy Regional Director at ICAO Paris – membru

Martin ROBINSON – CEO, AOPA UK – membru

Sorin ROȘCA – Head Of Training, RAS Group, Secretarul Comisiei

 

Premiile in bani sunt:

Premiul I: 6.000 RON

Premiul II: 2.500 RON

Premiul III: 1.500 RON.

Pana la momentul acordării premiilor s-ar putea ca sumele să fie majorate substanțial prin donații din partea unor organizații din domeniul aviației care și-au manifestat deja interesul .

Concursul se desfășoară în perioada 19.08.2017, data la care are loc conferința PRIA Aviation 2017 la Aeroportul Tuzla  și se va finaliza cu anunțarea câștigătorilor la data organizării PRIA Aviation 2018 la aeroportul Tuzla.

 

Despre conferința PRIA AVIATION 18 august 2017

În secolul nostru aviația și mixul de afaceri sunt una dintre cele mai importante ingrediente ale creșterii afacerii tale.

De aceea, PRIAevents organizează acest eveniment premium PRIA Aviation 18 august 2017, cu sloganul Fly. Experience. Meet. Display. Demo. Fly. Este singurul de agest gen organizat în România  – un weekend luxury ce reunește CEO, președinți, antreprenori, top manageri din toate domeniile de business, din aviație și din aeroporturi,  profesori, studenți, piloți, pasionați de aviație și astronomie, dar și alte tipuri de business conexe aviației – o reuniune importantă a comunității aviatice și a pasionaților de aviație, a mediului academic și de business din România.

Cei care se înscriu la PRIA Aviation vor primi locuri la secțiunea VIP la mitingul aviatic AEROMANIA, pe Aeroportul Tuzla. Îți poți lua familia cu tine, să se bucure de acest weekend minunat de aviație.

Prin aviație puteți economisi timp, bani și o mulțime de eforturi pentru afacerea dumneavoastră. Aveți posibilitatea să utilizați aviația generală pentru afaceri, cât și pentru petrecerea timpului liber.

Conferința PRIA Aviation vă oferă studii de caz, cele mai bune practici și modalități de pentru a depăși cele mai presante provocări de afaceri. Agenda conferinței include sesiuni axate pe provocări și probleme cruciale care afectează afacerile.

Vei putea afla de la cei care participă despre cât te costă să întreții un avion, să faci cursuri de pilotaj, cum poți să îți iei brevetul de zbor, care sunt taxele de aeroport sau aerodrom, dar și cum a influențat aviația viața lor de business și cea personală

Participând la conferința PRIA Aviation veți beneficia de cele mai importante si mai noi informații despre:

  • Oportunități de finanțare pentru aviație – pentru aeronave, aeronave de mici dimensiuni și business jet-uri;
  • Asigurarea celor mai bune oportunități pentru industria aviatică;
  • Cele mai bune modele de avioane de afaceri si privat;
  • Cele mai noi tehnologii pentru aeroporturi și aeronave;
  • Cele mai bune opțiuni care deschid rute aeriene pentru toate tipurile de afaceri;
  • Beneficii de afaceri în aviație, oportunități de a utiliza charter, co-proprietari de jeturi de avion;
  • Cum poți deveni pilot de avion și care este rolul asociațiilor și școlilor de aviație?

PRIA Aviation reunește cei mai importanți leaderi ai industriei, oficialități guvernamentale, reprezentanți ai consiliilor județene, producători şi operatori aerieni, proprietarii de aeronave, chartere, jet-uri și elicoptere, companii care au produse luxury, şcoli de zbor, aerocluburi, furnizori de echipamente şi articole de aviaţie. Nu vor lipsi piloții de aviație de business și de aviație generală, dar și cei care sunt pasionați de aviație.  De asemenea, vor fi prezente la conferință şi industriile conexe prin reprezentanți ai hotelurilor, ai companiilor de închirieri automobile, investitori, companii de asigurări, bancheri, avocați, consultanți, dar și reprezentanți ai mass-mediei.

Astfel vei avea ocazia să îi întâlnești pe cei mai importanți oameni din domeniu, să participi la un eveniment interactiv, deosebit, astfel încât la finalul evenimentului să avem trasate idei, soluții și propuneri. Nu în ultimul rând, profită de această ocazie pentru a face networking și a întâlni viitori parteneri sau pentru a menține legătura cu partenerii actuali!

Mai multe detalii, agenda evenimentului PRIA Aviation și modalități de înscriere pentru participare puteți găsi pe https://priaevents.ro/fly-experience-meet-display-demo-fly-2017/

 

Despre PRIAevents

PRIAevents – experții tăi in evenimente! Noi aducem informații de ultima oră si trend-uri in business prin intermediul conferințelor organizate. Echipa PRIAevents cu o experiență de peste 12 ani in organizarea evenimentelor premium pentru toate zonele de business.  

Dezbatem cele mai fierbinți teme, aducem cei mai importanți lectori, reunim în audienta participanți care corespund cu target-ul tau.

Fie ca dorești ca evenimentul să aibă loc în București sau în alte orașe din țară, PRIAevents se focusează pe audiențe B2B sau B2C. Experții noștri în evenimente vor ști să vă sfătuiască și să vă propună cel mai inovativ și cel mai potrivit eveniment. De asemenea, noi livrăm traininguri pentru diverse sectoare de business atât într-o sala de conferințe cat si online.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați: raluca.voivozeau@priaevents.ro / 0744 584 661.

 

Despre AROPA – Asociația Română a Operatorilor Privați din Aviație

AROPA este o organizație fără scop lucrativ și funcționează conform art. 37 din Constituția României, Ordonanței Guvernului nr.26/2000, Hotărârii Guvernului nr.503/1991 a Decretului-lege nr.31/1954, ca persoana juridica, constituită pe criteriul ramurilor de activitate, cu caracter apolitic, care reunește prin libera adeziune persoane juridice.

Asociația are ca scop crearea și asigurarea unui cadru organizatoric pentru conlucrarea membrilor săi în domeniile de activitate specifice aviației civile precum și susținerea intereselor membrilor săi în relația cu autoritățile publice centrale și locale ale statului, precum și în raport cu orice alte entități juridice. Astfel, obiectivele asociației sunt:

  1. Coordonarea acțiunilor în vederea realizării activității de ansamblu a operatorilor privați autorizați din domeniul aviației civile;
  2. Promovarea solidarității patronale și eticii în relațiile dintre membrii asociați;
  3. Participarea coerentă și colectivă la dezvoltarea aviației civile;
  4. Acordarea de sprijin în elaborarea și aplicarea strategiei proprii sau de grup;
  5. Coordonarea acțiunilor în raporturile cu organele administrației de stat;
  6. Alte activități specifice domeniului aviației civile.
back to top