Eugenia NICOLAE, Șef Serviciu, Baze de date și Servicii Informatice, OSIM, participă la PRIA Registered Trademarks în 18 Iulie 2017

PRIAevents, organizează seminarul PRIA Registered Trademarks – în data de 18 iulie 2017 la hotel Radisson Blu București, cel mai complet seminar prin intermediul căruia consilierii, avocații, directorii de marketing, cei care își încep un business sau vor să își protejeze business-ul, directorii de produs, directorii de dezvoltare și directorii juridici, vor beneficia de 1 zi întreagă în care pot învăța de la experții OSIM și de la consultanți tot ceea ce este nevoie pentru:

  • Prediagnoza de proprietate intelectuală destinată IMM-urilor ce activează în sectoare economice productive, sau în sfera cercetării;
  • Cercetarea, documentarea în baze de date publice în domeniul brevetelor și mărcilor;
  • Îregistrarea unei mărci ( naționale, comunitare sau internaționale);
  • Design, simboluri, etichete;
  • Brevete, invenții;
  • Soluționarea conflictelor privind mărcile, dreptul de proprietate intelectuală și brevetele;
  • Studii de caz, exemple. Analize;
  • Noutăți legislative care pot avea impact asupra activității tale;
  • IMM-urile și stabilitatea;
  • Proprietate industrială.

Alături de Eugenia NICOLAE, Șef Serviciu, Baze de date și Servicii Informatice, OSIM, ceilalți lectori sunt: Constanța MOISESCU – Judecător, Tribunalul București, Secţia a III a Civilă; Adrian NEGOIȚĂ – Director, Direcția Brevete de Invenție, OSIM; Elisabeta BERCEANU – Expert Serviciu Marketing, OSIM; Carmen SOLZARU – Șef Serviciu Contestații- Revocări, OSIM; Răzvan CÂȘMOIU – Director, Direcția Expertize, Constatări, Economic și Organizare, ORDA și Elena GRECU – Partener, Grecu și Asociații.

Marca este un element esenţial al strategiei companiilor, ea poate face face distincţia dintre produsele şi serviciile fiecarei companii şi cele ale concurenţei sale. De aceea, conferinta PRIA Registered Trademarks reunește cei mai mulți participanți din cea mai variată gamă: finanțe –bănci, auto și componente auto, leasing, agricultură, retail, farma, cercetare, știință, construcții, arhitectură, comerț, energie, industrie, aeronautică, avocatură, comerț, fashion, servicii, IT&C, autorități, camere de comerț, ambasade, mediul academic, publishing, teatru și film, producții musicale, și lista poate continua.

Proprietatea intelectuală este unul dintre instrumentele considerate a fi de impact pentru economică, socială şi culturală a unei ţări. Cercetarea şi inovarea, o componentă strategică pentru dezvoltarea economică și pentru progresul umanității  este strâns legată de domeniul proprietăţii intelectuale. Știinţa, tehnologia şi inovarea sunt domenii care generează constant progres tehnologic, asigurând perpetuarea dezvoltării şi contribuind la crearea perspectivelor competitive ale României, dar și ale companiilor și instituțiilor din România, în contextul globalizării.

Aceast seminar se adresează atât mediului de business din toate sectoarele cât și specialiștilor.

Fie că ești președinte al companiei, director de dezvoltare, director de marketing sau comunicare, director de produs sau publisher vei vrea să participi la această conferință pentru a afla noutătile din domeniul legislației mărcilor.

Cele mai noi modificări legislative, analize și studii de caz despre mărci, proprietate intelectuală, brevete, invenții, desene și modele industriale vor fi aduse în dezbatere în cadrul Seminarului PRIA Registered Trademarks.

Fie ca ești la inceput de drum, sau faci parte dintr-o companie consacrată, nu vreii să ratezi acest eveniment pentru că noutățile și studiile de caz prezentate în cadrul PRIA Registered Trademarks vor fi de folos pentru activitatea companiei tale. Vei afla de la specialiști cum să îți protejezi business-ul și cum să beneficiezi de servicii de monitorizare mărci.

Temele care vor fi abordate pe toată durata seminarului: Marca – element esenţial al strategiei companiilor, distinctiv pentru diferențierea față de concurență; Proprietatea intelectuală – impact pentru economie, societate şi cultură, dar și componentă strategică progresul umanității, alături de brevete și invenții; OSIM –  Strategia dezvoltării protecţiei proprietăţii industriale în România şi aplicarea politicii în domeniu. Studii de caz; Prediagnoza de proprietate intelectuală destinată IMM-urilor ce activează în sectoare economice productive, sau în sfera cercetării; Cum se poate descoperi potențialul de proprietate intelectuală de care poate beneficia un  – IMM invenţii, mărci, desene industriale, modele de utilitate, licenţe şi cesiuni, servicii de cercetare documentară, know-how, secrete de serviciu? Mărci naționale, mărci UE, mărci internaționale. Ce să ne alegem? Cum decidem ce ni se potrivește?; Ce ar trebui să știe reprezentanții din: auto, agricultură și retail, farma, IT&C, constructii, industrie, energie, aviație, mediu și nu numai?; Ce trebuie să știe din acest domeniu companiile care fac export sau import? Cum asigură autoritățile vamale respectarea drepturilor de proprietate intelectuală? Ar trebui să efectueze controalele relevante pe baza unor criterii de analiză a riscurilor?; Cum se pot evita întârzierile la înregistrarea unei mărci UE, dar a unei mărci naționale?; Ce rol poate juca medierea în soluționarea conflictelor privind mărcile, dreptul de proprietate intelectuală și brevetele?; Companiile și instituțiile de stat – cum pot înregistra acestea mărcile? Dar brevetele?; Ce trebuie să știe companiile despre reînnoire? Cum se depune și când anume?; Care sunt tipurile de mărci și de ce trebuie să le cunoaștem? Ce specificații au fiecare?; Protecția denumirilor de origine și indicațiilor geografice. Înregistrarea lor la nivel international; Înregistrarea mărcilor de țară. Cum se asigură coerența deplină a acestor motive de refuz cu legislația relevantă a Uniunii și cu legislația națională relevantă, care vizează protecția acestor titluri de proprietate intelectuală?; Ar trebui să fie extinse astfel încât să includă și mențiunile tradiționale protejate pentru vinuri, precum și specialitățile tradiționale garantate?; Se poate introduce interzicerea publicității comparative pentru a se asigura protecția mărcilor? Rolul CNA și al Consiliului Român pentru Publicitate; Dreptul de a interzice acțiunile pregătitoare în legătură cu utilizarea ambalajelor sau a altor suporturi; Care sunt cauzele de decădere din drepturi și de nulitate? Contrafacerea și pirateria în proprietatea intelectuală; Rolul consultanților pentru creșterea culturii concurențiale în mediul de afaceri; Exemple de pozitive și negative de la lectori, dar și de la participanți. Analiză pentru fiecare și prezentări studii de caz interesante, utile pentru activitatea fiecăruia.

PRIA Registered Trademarks este de interes pentru avocații cu experiență, dar și pentru cei care sunt la început de carieră, pentru directorii juridici și consultanții juridici din cadrul companiilor private și de stat din România, pentru judecători, procurori și reprezentanti ai mediului universitar, ai autorităților și a presei de specialitate.

Mai multe detalii, agenda evenimentului PRIA Registered Trademarks şi modalități de înscriere pentru participare puteţi găsi pe https://priaevents.ro/pria-registered-trademarks-2017/

 

Despre PRIAevents

PRIAevents – experţii tăi în evenimente! Noi aducem informaţii de ultimă oră şi trend-uri în business prin intermediul conferinţelor organizate. Echipa PRIAevents are o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium pentru fiecare sector de business.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați: raluca.voivozeau@priaevents.ro / 0744 584 661.

 

back to top