Levi9 IT Services a deschis, în data de 27 iunie, porțile unui nou sediu în Iași

Levi9 IT Services a deschis, în data de 27 iunie, porțile unui nou sediu în Iași

“Reprezentanții mediul de afaceri olandez sunt parteneri de încredere pentru noi și continuă tradiția investițiilor la Iași.
Levi9 IT Services a deschis, în data de 27 iunie, porțile unui nou sediu în Iași.
Este o onoare să vă avem alături de noi, sunteți unul dintre partenerii alături de care am așezat Iașul pe harta principalilor poli ai industriei IT&C!”, a declarat Dl. Mihai Chirica, Primar al orașului Iași, pe pagina dânsului de Facebook.

Levi Nine este o companie olandeză de servicii IT care are în prezent peste 750 de profesioniști IT educați și calificați în Europa de Est și Centrală. Echipele Levi Nine lucrează de la distanță pentru produse software și sisteme de generare a veniturilor pentru clienții olandezi și internaționali.

Levi Nine este partenerul tehnologic pentru clienții care caută o întărire și o flexibilitate al propriului departament IT sau caută să coexiste sau să externalizeze dezvoltarea și întreținerea IT. Levi Nine este o companie puternică în domeniul software-ului comun de cercetare și dezvoltare, dezvoltare de produse software și proiecte de implementare a clienților. Compania crede cu tărie în principiile DevOps, Infrastructure and Test Automation și Delivery Continuous și lucrează pentru lideri din industrie, cum ar fi TomTom, Bol.com, Exact Software, Backbase, Xerox și Swarco.

Levi Nine consideră că este esențial să împărtășească aceleași obiective cu clienții lor, respectând în același timp și obiectivele personale ale profesioniștilor companiei. Este ceea cea ce ei numesc „O filozofie scop comun”. O cercetare recentă a Performanței Outsourcing, realizată de Giarte, demonstrează că clienții Levi9 experimentează că această filozofie funcționează în cooperarea cotidiană. Levi9 are unul dintre cele mai mari scoruri în ceea ce privește satisfacția clienților și intențiile de reînnoire a contractului. Concentrându-se pe intimitatea clienților, angajând profesioniști foarte implicați și proactivi și prin furnizarea de software cu cele mai înalte standarde de calitate, compania câștigă și menține încrederea clienților lor pentru a lucra la sistemele IT principale care generează venituri pentru clienți. Acest lucru a dus la o creștere anuală de peste 25% în ultimii ani și la un scor de recomandare de 100%.

back to top