Marea Britanie și Polonia sunt piețele țintă vizate de ALDD si FAPT pentru atragerea de turiști străini în 2017, concomitent cu diversificarea ofertei de zboruri interne și internaționale din și înspre Constanța
„Numărul turiștilor străini care aleg litoralul românesc a crescut semnificativ în acest an. Ne interesează să creștem cifrele pe incoming pentru că pe piața națională stăm bine. Întotdeauna avem foarte mulți turiști români care aleg litoralul nostru. Acum ducem o politică constantă de atragere de turiști de pe piețe noi. Proiectul cu Israel s-a dovedit unul de succes, un proiect în care ALDD a investit o campanie întreaga de promovare, în care Asociația a investit bani din taxa de promovare. Londra, Anglia în general, este a doua piață de interes în acest moment. Una dintre noutăți este lansarea unui produs dedicat — Mamaia bachelor party, adică petreceri pentru burlacii britanici, petreceri de dinaintea de nuntă”, a declarat recent Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării (ALDD) și președinte al Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din Romania (FAPT). Glumind, aceasta spune, că ei „s-ar putea să rămână aici și să-și anuleze nunțile din Anglia”. O altă premieră va fi, în toamna acestui an, când ALDD va organiza un infotrip pentru agenți de turism britanici și organizatori de evenimente, pentru petrecerile de burlaci, dar nu numai.”Gândim o gamă mai largă de evenimente pentru piața Marii Britanii. Dar aducem și agenți de turism din Polonia, prin omologul ANAT-ului românesc. Sunt două piețe noi pe care le abordăm Polonia și Marea Britanie. Sunt următoare două piețe ca importanță pentru litoralul românesc după Israel „, precizează Corina Martin. In vederea continuării strategiei de dezvoltare a traficului aerian pe Mihail Kogalniceanu International Airport, Asociația Litoral — Delta Dunării a demarat împreună cu conducerea aeroportului campania „From Constanta to the World”, pentru diversificarea ofertei de zboruri interne și internaționale din și în Constanța, începând din anul 2017.În ceea ce privește sezonul actual, Corina Martin spune că pentru următoarele săptămâni litoralul are un grad de ocupare de 100%, în principal evenimentelor care se desfășoară aici.”După București, în această perioadă cred că litoralul, în special zona Constanța — Mamaia, este pe locul doi în ceea ce privește organizarea de evenimente. Cred că suntem înaintea Clujului. Iar aceasta se traduce printr-un grad de ocupare maxim, inclusiv în campinguri. Inclusiv in zona Tuzla care nu este propriu-zis o stațiune se campează oamenii cu cortul în încercarea de a mai găsi un loc. Avem camping-uri pe toată zona litoralului și sunt pline. Întotdeauna când Mamaia este ocupata 100%, Eforie și Năvodari-ul dar și Constanța preiau din surplus. De aceea soluția aceasta de a merge cu cortul sau cu rulota este aleasă de foarte mulți turiști”, spune Corina Martin.Aceasta apreciază că cei mai mulți turiști străini care folosesc mare parte din capacitatea camping-urilor de pe litoralul românesc sunt polonezii și germanii.”Numărul turiștilor străini care aleg litoralul românesc a crescut semnificativ în acest an. Ne interesează să creștem cifrele pe incoming pentru că pe piața națională stăm bine. Întotdeauna avem foarte mulți turiști români care aleg litoralul nostru. Acum ducem o politică constantă de atragere de turiști de pe piețe noi. Proiectul cu Israel s-a dovedit unul de succes, un proiect în care ALDD a investit o campanie întreaga de promovare, în care Asociația a investit bani din taxa de promovare. Londra, Anglia în general, este a doua piață de interes în acest moment. Una dintre noutăți este lansarea unui produs dedicat — Mamaia bachelor party, adică petreceri pentru burlacii britanici, petreceri de dinaintea de nuntă”, precizează Corina Martin.
Glumind, aceasta spune, că ei „s-ar putea să rămână aici și să-și anuleze nunțile din Anglia”. O altă premieră va fi, în toamna acestui an, când ALDD va organiza un infotrip pentru agenți de turism britanici și organizatori de evenimente, pentru petrecerile de burlaci, dar nu numai.
„Gândim o gamă mai largă de evenimente pentru piața Marii Britanii. Dar aducem și agenți de turism din Polonia, prin omologul ANAT-ului românesc. Sunt două piețe noi pe care le abordăm Polonia și Marea Britanie. Sunt următoare două piețe ca importanță pentru litoralul românesc după Israel „, precizează Corina Martin.În vederea continuării strategiei de dezvoltare a traficului aerian pe Mihail Kogalniceanu International Airport, Asociația Litoral — Delta Dunării a demarat împreună cu conducerea aeroportului campania „From Constanta to the World”, pentru diversificarea ofertei de zboruri interne și internaționale din și în Constanța, începând din anul 2017.În ceea ce privește sezonul actual, Corina Martin spune că pentru următoarele săptămâni litoralul are un grad de ocupare de 100%, în principal evenimentelor care se desfășoară aici.
„După București, în această perioadă cred că litoralul, în special zona Constanța — Mamaia, este pe locul doi în ceea ce privește organizarea de evenimente. Cred că suntem înaintea Clujului. Iar aceasta se traduce printr-un grad de ocupare maxim, inclusiv în campinguri. Inclusiv in zona Tuzla care nu este propriu-zis o stațiune se campează oamenii cu cortul în încercarea de a mai găsi un loc. Avem camping-uri pe toată zona litoralului și sunt pline. Întotdeauna când Mamaia este ocupata 100%, Eforie și Năvodari-ul dar și Constanța preiau din surplus. De aceea soluția aceasta de a merge cu cortul sau cu rulota este aleasă de foarte mulți turiști”, spune Corina Martin.Aceasta apreciază că cei mai mulți turiști străini care folosesc mare parte din capacitatea camping-urilor de pe litoralul românesc sunt polonezii și germanii.